Skip to main content

Ik wil graag op tv ESPN Watch kijken omdat de voetbalwedstrijden van de KKD te zien.

De app van ESPN doet het namelijk niet.

Hallo @Djéda ,

Nee, ESPN Watch is niet te te zien op TV.  

Overigens kun je als je abonnee bent op ESPN Compleet bij KPN vanavond vanaf 20.00 kijken naar ESPN 3 (Willem II - Roda JC). Verder sowieso naar het bekende schakelproagramma op ESPN (1).   

En als de app het niet doet? Dan zou je ook via internet kunnen kijken naar alle andere wedstrijden :https://www.espn.nl/watch/


Hoi @Djéda . De app van espn watch is beschikbaar op de smartphone en tablet. En deze ondersteunt chromecast! 😀

Je kunt dus alle wedstrijden op die manier toch via de tv zien. 🙆

Er is geen app op smart-tv en box voor de Nederlandse espn. Die werkt alleen met de Amerikaanse, maar nou weer niet in Nederland. Kan je dus verwijderen. 


Klopt @PeterG ,

Maar hij geeft aan: 

 

De app van ESPN doet het namelijk niet.

Dus dan ga ik er vanuit dat hij niet via de app kan kijken. 


En ik ga ervan uit dat ie de app voor espn in de kpn tv box bedoelt. En dat ie dan niet werkt klopt. De espn app die je daarop uit de Play Store kan downloaden is niet voor de Nederlandse versie. 

En die doet het dus inderdaad niet. 

In Nederland moeten we het doen met de app voor telefoon en tablet. En dan casten. En dat gaat gelukkig ook heel makkelijk naar de tv+ box! 


OK, nou we horen het nog wel van de topicstarter.Â