Skip to main content

Alle ESPN zender haperen op de ITV app.

Ik heb al naar de instellingen gekeken, geen bijzonderheden gevonden en ook geen achterstallige update. Er is ook geen verschil tussen kijken met 4g of met wifi. Heeft iemand tips?

Hoi @Itsaprobie en welkom hier op ons forum :)

Afgelopen weekend waren er problemen met de ESPN zenders via de ITV app maar dit probleem is inmiddels verholpen. Kun je bevestigen dat deze zenders ook bij jou nu weer goed werken?


Hoi @Itsaprobie en welkom hier op ons forum :)

Afgelopen weekend waren er problemen met de ESPN zenders via de ITV app maar dit probleem is inmiddels verholpen. Kun je bevestigen dat deze zenders ook bij jou nu weer goed werken?

Hoi, op mijn 4g hapert die momenteel nog steeds.


En hapert het dan alleen als je naar ESPN kijkt @Itsaprobie, op andere zenders ervaar je geen problemen? En als ik het goed begrijp, ervaar je dus geen problemen als je via de wifi bent verbonden? Zou je, om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten, de app eens willen verwijderen en opnieuw installeren? Het kan daarbij ook geen kwaad om je toestel even uit - en aan te zetten! En heb je misschien ook de mogelijkheid om eens via een ander apparaat te kijken? Benieuwd of je daar dan dezelfde problemen ervaart.


Het probleem is voor zowel wifi als 3/4g.

Nadat ik de app even opnieuw geïnstalleerd heb en mijn mobiel opnieuw heb opgestart kan ik alleen nog npo 1 2 en 3 zonder haperen kijken en alle andere zenders haperen. Dit probleem dient alleen voor op mijn telefoon (xiaomi redmi note 11 pro) en niet op de telefoon van mijn partner (xiaomi redmi note 5 pro) en met het kijken van eventueel andere streaming diensten heb ik nog nooit enkele haperingen ervaren bij de hoogste resoluties.


Het probleem is voor zowel wifi als 3/4g.

Nadat ik de app even opnieuw geïnstalleerd heb en mijn mobiel opnieuw heb opgestart kan ik alleen nog npo 1 2 en 3 zonder haperen kijken en alle andere zenders haperen. Dit probleem dient alleen voor op mijn telefoon (xiaomi redmi note 11 pro) en niet op de telefoon van mijn partner (xiaomi redmi note 5 pro) en met het kijken van eventueel andere streaming diensten heb ik nog nooit enkele haperingen ervaren bij de hoogste resoluties.

Redmi note 5 pro moet 9 pro zijn. Typfout


Ze haperen ook op https://tv.kpn.com/ dus gewoon via de desktop. 


Ik kan het op de weblink via chrome op mobiel in 1080 kijken zonder haperingen op elke zender. Op de app blijven zenders haperen.


Ik kan het op de weblink via chrome op mobiel in 1080 kijken zonder haperingen op elke zender. Op de app blijven zenders haperen.

Vreemd dat het op het toestel van je vrouw wel goed werkt maar dat jij problemen ervaart op je eigen toestel @Itsaprobie .

Is jouw toestel ook helemaal up to date wat betreft software updates en dergelijke?


Ja


Dus op een nieuwere telefoon met betere specs en een nieuwere bestuursysteem doet de app het niet en met oude wel.