Skip to main content
Vraag

Extra abonnementen afsluiten via Prime bij KPN

• 4 maart 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Via KPN heb ik een abonnement lopen van prime video. Nu heb ik mezelf aangemeld voor MGM+ echter zie ik in de prime video app dat de betalingsmethode moet worden geverifieerd. Ik heb dit via IDeal lopen maar in de app geven ze aan dat dit niet mogelijk is. De betaling is geweigerd en het abonnement is gestopt.

Kan je via KPN ook andere abonnementen van prime aanschaffen?  De betaling van de standaard prime video loopt ook via KPN. Hoor graag! 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23431 reacties
  • 6 maart 2025

Hi ​@Sarah10999, welkom bij onze community. 

Dit hoort te lukken door in te loggen bij Prime > abonnementen en daar verdergaan met het betalen via iDeal. Het kan zijn dat je 1 cent moet betalen om dit te verifiëren. Doe dit via een browser op je laptop of PC het liefst.

Lukt het dan wel? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 maart 2025

Bedankt voor je reactie!

Yes, 0,01 is van mijn bankrekening geschreven en voor een week prime MGM kunnen kijken, proefperiode. Nu staat er bij betaalmethode bijwerken dat het niet meer mogelijk is via iDeal te betalen. En wordt de betaling dus geweigerd. Vroeg me af of je dit dan ook via kpn kon afsluiten doordat ik prime ook via kpn betaal 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23431 reacties
  • 7 maart 2025

Hi Sarah, ik ben bang dat ik je hiermee niet kan helpen. Dit gaat volledig via Prime zelf en ik heb helaas geen inzage in hun systemen. Ik denk dat het handig is in dit geval om contact op te nemen met Prime en daar navragen waarom dit niet lukt. Voor het gemakt heb ik de contactpagina voor je opgezocht. 

Ik hoop dat het zo lukt. 

Reageer