Skip to main content

Hallo,

 

Ik lees net op totaaltv dat je 5 euro extra korting krijgt als je 1 gigabit internet combineert met netflix, maar het staat nog niet op de site of in de app. Klopt dit?

Linkje?


@Nick83 https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-biedt-mogelijkheid-extra-korting-bij-1gbpsabonnement/

als ik via “MijnKPN” naar de verlengpagina ga, zie ik dit aanbod inderdaad staan. 


Ik heb 1 gigabit en als ik netflix probeer te bestellen zie ik geen korting. Krijg ik later nog een extra mailtje met de korting?


Hallo @Wouterradiofan ,

Je kunt op de website meteen die keuze maken. 
 

Meer info: 

Ultrasnel & Netflix Combideal

hussel_banner.jpg

Dé bundel voor als je met je hele gezin onbezorgd online wil zijn. Gamen, Youtuben en Netflixen. En dat allemaal tegelijk. Superstabiel en Ultrasnel internet met daarbij een Netflix abonnement. Dit krijg je voor een superscherpe prijs. 

De voordelen van KPN Combideal

Je profiteert met een KPN Combideal van verschillende voordelen. Je krijgt deze voordelen zolang je de combinatie van diensten/producten afneemt die in deze voorwaarden zijn aangemerkt als KPN Combideal. De voordelen die je krijgt met een KPN Combideal zijn: 

Het allerbeste van KPN 
Bij een KPN Combideal krijg je standaard 1 Gbit/s glasvezel internet. Afhankelijk van de situatie ontvang je aanvullende producten, zoals entertainment of extra service. 

Nog meer voordeel 
Bij een KPN Combideal heb je recht op Combidealkorting. Combidealkorting is een maandelijkse korting die je ontvangt op jouw abonnementskosten, zolang je abonnement loopt bij KPN. De Combidealkorting ontvang je alleen als na aankoop van de Combideal de basis producten van de Combideal ongewijzigd blijven. De Combidealkorting betreft € 5,- per maand. 

Alles op 1 plek 
Door te kiezen voor een KPN Combideal heb je meerdere producten overzichtelijk op 1 plek, bij 1 aanbieder, met 1 factuur.

 

Je kunt een KPN Combideal combineren met andere lopende acties en voordelen die voor jou van toepassing zijn, zolang je aan de daarvoor geldende (actie)voorwaarden voldoet. 

Inhoud Combideal

  • 1 Gbit download.
  • 1 Gbit upload.
  • Netflix abonnement.

Netflix

Met Netflix heb je toegang tot duizenden series, films, documentaires en nog veel meer! Je kijkt zo veel je wilt en wanneer je wilt, zonder reclame. Dit kan thuis op de bank voor de tv, maar ook gewoon op je laptop of mobiel als je onderweg bent. En elke week komen er nieuwe series en films bij. Zo raak je nooit uitgekeken met Netflix.

Voordelen van Netflix via KPN

  • Zap via de tv-ontvanger makkelijk van tv-zenders naar Netflix.
  • Zoek jouw favoriete films en series snel op met onze afstandsbediening.

Algemene voorwaarden

  • Deze aanvullende voorwaarden gelden voor KPN Combideals van KPN B.V., gevestigd en kantoorhoudend aan Wilhelminakade 123, 3072 AP, Rotterdam (verder te noemen: ‘KPN’), en treden in werking vanaf 11 april 2023. 
  • Deze voorwaarden gelden als je vanaf 11 april 2023 een KPN Combideal van KPN afneemt. De KPN Combideals zijn: * Ultrasnel 1 Gbit/s internet + Netflix
  • Je kunt de KPN Combideals afnemen als je consument bent en op jouw adres glasvezelinternet met een snelheid van 1 Gbit/s beschikbaar is.
  • Bij eventuele tegenstrijdigheden tussen de Algemene Voorwaarden voor vaste en mobiele telecommunicatiediensten en deze voorwaarden, prevaleren de Algemene Voorwaarden voor vaste en mobiele telecommunicatiediensten.

Overige voorwaarden

  • Combidealkorting is niet van toepassing als je online zelf een combinatie samenstelt die overeenkomt met de combinatie van een Combideal. Combidealkorting geldt ook niet voor abonnementen die zijn afgesloten voor de livegangdatum. 
  • Met een KPN Combideal ga je akkoord met een 1-jarig contract. Om gebruik te maken van een KPN Combideal moet je een nieuw internetabonnement afsluiten bij KPN. Daarna is het niet meer mogelijk om terug te keren naar oudere internetabonnementen.
  • KPN behoudt zich het recht om aanbod en inhoud van de Combideals te wijzigen als daar een geldige reden voor is, bijvoorbeeld als de samenwerking met een van de partners eindigt. Als we overgaan tot een wijziging, dan laten we u dat minimaal 1 maand van tevoren weten. 
  • KPN behoudt zich het recht om aanbod en inhoud van de Combideals te wijzigen als daar een geldige reden voor is, bijvoorbeeld als de samenwerking met een van de partners eindigt. Als we overgaan tot een wijziging, dan laten we u dat minimaal 1 maand van tevoren weten. 
  • Tarieven en voorwaarden bij producten en diensten zijn terug te vinden in de tarievensheet en op de website kpn.com/allevoorwaarden

Als je 1Gbit & Netflix via KPN bestelt, word je ook klant van Netflix. Dit betekent dat de voorwaarden van Netflix gelden en Netflix eventuele prijswijzigingen bepaalt. Je hebt geen 14 dagen bedenktijd op Netflix. Lees hieralle voorwaarden.


Dank je wel. Zal eens k8jken. 


Vind het maar een bijzonder verhaal. Is dit als reactie op Delta die 2 gbit abonnementen geïntroduceerd heeft ofzo? 


Krijg geen combideal want heb in maart een jaar verlengt. Maar goed, heb ook andere leuke dingen. 


Vind het maar een bijzonder verhaal. Is dit als reactie op Delta die 2 gbit abonnementen geïntroduceerd heeft ofzo? 

@Nick83

Ik zie (ook bij bv Ziggo) de laatste tijd veel nieuwe acties of voordelen. De concurrentiestrijd is hevig. Ben wel heel benieuwd naar de prijsverhogingen bij KPN per 1 juli 2023. 


Ben wel heel benieuwd naar de prijsverhogingen bij KPN per 1 juli 2023. 

Ik eigenlijk niet, want het zal wel meer gaan kosten 😉


"Deze korting staat los van de entertainmentkorting die KPN blijft aanbieden als een klant meerdere abonnementen combineert."

 

Dat is dan weer bijzonder want ik dacht echt dat het om de reguliere Entertainment korting ging. Voor mij geen reden om Gigabit af te nemen 100 Mb is meer dan genoeg.


Heb dit ook voorbij zien komen en vraag me nog een aantal zaken af.

 

Ik ben sinds deze week overgestapt naar kpn en heb inderdaad 1gb internet, kan ik hier nog steeds gebruik van maken?

 

En wat als je al netflix hebt buiten kpn om, is er een mogelijkheid om dit account via kpn te gaan betalen om alle geschiedenis te bewaren? Of wordt het altijd een nieuw account via kpn?


Als je een streaming abbo buiten KPN om hebt, moet dit eerst opzeggen om het via KPN af te nemen, met nieuwe gebruikersnaam enz.


@eas0 volgens de voorwaarden kun je je bestaande Netflix abonnementen koppelen 

 

Screenshot uit voorwaarden (zie link in "beste antwoord ")

Maar misschien kan een moderator dit bevestigen?


@eas0 volgens de voorwaarden kun je je bestaande Netflix abonnementen koppelen 

 

Screenshot uit voorwaarden (zie link in "beste antwoord ")

Maar misschien kan een moderator dit bevestigen?

 

Ah top dat scheelt, bedankt, had die link gemist voor aanvullende voorwaarden. 

 

Nu alleen nog even achterhalen of ik hier alsnog gebruik van kan maken.


Ligt het aan mij, of is de combideal wel te vinden, maar alleen voor nieuwe abonnees en dus niet voor bestaande klanten (wat Totaaltv wel lijkt te suggesteren?)

Ik kan wel Netflix toevoegen, maar alleen tegen de prijs die ik nu al betaal, of komt dat doordat ik de combi korting al gebruik voor Viaplay (al zou het volgens de voorwaarden niet daarvan afhankelijk zijn.)


Hallo @MeNTaL_TOv2 dat kan ook voor bestaande klanten die buiten hun vaste contract zitten.

 


Hallo @MeNTaL_TOv2 dat kan ook voor bestaande klanten die buiten hun vaste contract zitten.

 

Waar dan? 

ik zie dat mijn contract is afgelopen

Einddatum contract02-09-2022

Maar kan de optie niet selecteren met al een bestaande abbo, dan krijg ik de optie om mijn abbo aan te passen, maar dan betaal ik gewoon 16 euro wat ik nu ook al betaal.

Ik kan alleen als nieuwe abbo voor de netflix + 1 Gb kiezen.


Als je het in MijnKPN niet ziet staan even bellen met 0800 0402 binnen openingstijden.

Succes.