Skip to main content

Klopt het dat er op Videoland via KPN extra kosten voor bepaalde films moet worden betaald. Vind dit wel een beetje vreemd.

Nee, het Videoland aanbod valt volledig binnen het Videoland abonnement.

Gebruik je echter de zoekfunctie dan krijg je alles wat via de box beschikbaar is. Ook het betaalde Pathé aanbod en ook, indien je dat hebt, het On Demand aanbod onder het pluspakket.

Zoek :mag_right: je dus op een titel en staat er dan een bedrag bij dan is ie bij Pathé. Niet bij Videoland.


Bedankt voor de reactie. Ga ik uitzoeken hoe ik alleen binnen Videoland kan zoeken.


Via de decoder kan dat niet met de zoekfunctie i.h. menu. Die zoekt binnen gids, ondemand basispakket, ondemand pluspakket, ondemand Pathé, Videoland en zelfs binnen Netflix.

Wil je weten wat er alleen bij Videoland is dan ga je naar Videoland via het menu (Films of Series) en daar bladeren.

Binnenkort gaat Videoland wel via de vidoeland-app. Ik verwacht dat dáárbinnen dan wel zoeken alleen in videoland mogelijk is.


Klopt, Videoland hebben wij nu via de app. Leek in het begin echt makkelijk ook het zoeken, Maar nu in het weekend duurt het eeuwig om een film te loaden, met 20 minuten nog niet gestart. Hoe kan dit nu?


Is het nog gelukt, Tommy Atje?

Anders eens: app sluiten (druk zo vaak op terug totdat je de vraag krijgt om te sluiten. Dus niet uitloggen.) 
Dan opnieuw naar de app en naar de betr. film.


@Tommy Atje ik ben ook wel benieuwd of het inmiddels gelukt is!


Sorry voor de late reactie. Vorig weekend nog een documentaire gekeken zonder probleem. Vanavond een film van Clint Eastwood “The Good, the Bad and the Ugly” starte vrij vlot maar binnen 45 minuten 2 keer vast gelopen. Televisie ontvanger opnieuw op moeten starten. Ik ben er helemaal klaar mee om Videoland via KPN te nemen.


Ik ben er helemaal klaar mee om Videoland via KPN te nemen.

@Tommy Atje

aangezien alle apps in de ontvanger brak zijn gebruik ik die in m'n televisie (woonkamer) en ook via chromecast (slaapkamer). Aangezien nu Videoland ook via de app gaat kan je ook de app in je smart-tv gebruiken. Mits je natuurlijk al voor je videoland-inschrijving via kpn al een account bij videoland gemaakt hebt. Dat doe je via dit scherm op de decoder indien nog niet gedaan.