Skip to main content

Hallo allemaal, vandaag ook met kpn klantenservice hierover gesproken. Ik ben deze week kpn lid geworden dus zou netflix via kpn willen afnemen. Ik had dus een standaard netflix account bij de kpn die ik zou moeten activeren. Mijn bestaande netflix account, direct bij netflux, is premium met extra leden. Kpn klanten service heeft mijn abonnement naar premium gebracht dan zou alles werken. Niet dus kpn kan geen netflix account hebben met extra leden. Is bevestigd door netflix medewerker. Ik heb nu dus 2 dure premium abonnementen, waarvan ik de kpn abonnement niet ga activeren zonder de extra leden. Ik kan dit kpn netflix abonnement pas na 7 okt opzeggen verteld de  klanten service 😞. Conclusie kpn is niet klaar voor volledige netflix abonnementen, blijft maar gewoon bij netflix.)

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Terzijde.

Een IP adres blokkeren mag natuurlijk niet altijd, anders zou ik als betalende Netflix klant nooit via een mobiele verbinding of een andere verbinding buitenshuis kunnen kijken. De regelgeving betreffende geoblocking staat dat gewoon toe, daar heeft Netflix zich ook aan te houden.

Dit nieuwe beleid en de uitvoering zit wat dat betreft zover ik weet iets genuanceerder in elkaar. Het zou natuurlijk belachelijk zijn als ik voor mezelf een extra lid zou moeten toevoegen.

 


Netflix heeft geen opzegtermijn en bij kpn kan je via mijn kpn lopende entertainment pakketten aan of uitzetten. 

De dagen van begin activatie tot  einde worden verrekend 

De datum 7 oktober is nergens op gebaseerd.


Netflix heeft geen opzegtermijn en bij kpn kan je via mijn kpn lopende entertainment pakketten aan of uitzetten. 

De dagen van begin activatie tot  einde worden verrekend 

De datum 7 oktober is nergens op gebaseerd.

Een entertainmentpakket kun je na de 1e maand dagelijks opzeggen, niet eerder.


Netflix heeft geen opzegtermijn en bij kpn kan je via mijn kpn lopende entertainment pakketten aan of uitzetten. 

De dagen van begin activatie tot  einde worden verrekend 

De datum 7 oktober is nergens op gebaseerd.

Een entertainmentpakket kun je na de 1e maand dagelijks opzeggen, niet eerder.

7 oktober roepen door de klantenservice is dan gewoon nattevingerwerk.


Zojuist contact gehad met de klantenservice van KPN. Dienstdoende meneer begrijpt het, en zegt dat ik recht heb op het crediteuren van het netflix abonnement bij de KPN, omdat KPN inderdaad niet het premium abonnement van Netflix kan aanbieden met extra leden. Ik denk dat er een beetje verwarring is bij KPN wat de term extra leden betekend. Het premium abonnement van Netflix kan je met 4 GEZINSLEDEN ( mensen die bij jouw wonen, dus in hetzelfde huis wonen) tegelijk kijken. Dit zijn geen extra leden, maar gewoon gezinsleden. Extra leden betekend namelijk: Netflix delen met mensen die niet bij jouw wonen.  Hiervoor moet dan ook bij Netflix extra betaald worden n.l. 3,99 euro per extra lid ( bijvoorbeeld een uitwonende dochter) .Dit is vrij nieuw van Netflix, en dus ook nog niet mogelijk bij KPN. Ik hoop dat dit duidelijkheid verschaft voor iedereen. Ik ga ervan uit dat KPN omtrent dit probleem/verhaal actie gaat ondernemen, om het voor iedere KPN service medewerker duidelijk te krijgen wat wel en niet kan bij KPN betreffende Netflix abonnement. Ik ben nu in ieder geval goed geholpen door de service medewerker. Ik ga het KPN netflix abonnement dan ook niet activeren ebn  bijf gewoon direct klant bij Netflix, en wie weet kan het in de toekomst ook bij KPN?.

 

Ter info: Omdat het abonnement pas enkele dagen oud is zie ik dan ook geen - teken staan bij het Netflix abonnement van KPN in mijn KPN, waarschijnlijk komt dit er wel te staan als je een maand verder bent, zodat je inderdaad dan het abonnement kan opzeggen in mijn KPN.


@Marco.A Welkom op het forum. Fijn dat er nu dan duidelijkheid is en dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen! Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!