Skip to main content
Vraag

Facturatie Spotify Premium blijft doorlopen na stopzetten

• February 10, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Hi, 

Ik heb op 20 januari mijn Spotify Premium abonnement opgezegd via Mijn KPN, maar Spotify Premium stond nog altijd op mijn facturatie voor KPN thuis onder ‘’online aankopen’’. Ik heb na het stopzetten van mijn abonnement een email gehad: 

‘’Spotify Premium bij KPN zetten we om naar Spotify Free
Uw Spotify Premium zetten we om in de (gratis) dienst Spotify Free.’’

Maar KPN blijft gewoon factureren als online aankoop. Ik heb inmiddels twee keer contact gehad en niemand is in staat om het op te lossen. Ik werd in mijn tweede gesprek ook verteld dat ‘’ik het zelf moet opzeggen via Spotify, omdat het niet via KPN loopt’’. Ik heb contact opgenomen met Spotify maar daar kan ik mijn abonnement niet stopzetten omdat ‘’mijn abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement.’’. 

Dit is mijn zoveelste discussie met KPN en ik word er een beetje moe van. Ik heb Spotify Premium namelijk telefonisch bij KPN laten aanzetten, waarvan ik ook bevestiging heb ontvangen op 16 augustus 2023. Kan dit alsjeblieft opgelost worden? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• February 10, 2025

Probleem is gelukkig uitgelegd en opgelost door Ben bij de klantenservice van XS4ALL. Vraag hoeft dus op dit moment niet verder beantwoord te worden. Bedankt Ben!