Skip to main content

Na de update van de kpn tv app heet het nu kpn tv+ 

Maar de films uit het pluspakket zijn niet meer te vinden. 
Dit voelt als Kpn tv-

Dit is onlangs naar voren gekomen in het topic voor de nieuwe app voor de smartphone en tablet.

 

Zie ook de opmerking van de kpn moderator.

Je kijkt toch geen films via het schermpje van je telefoon of tablet???

Zelf heb ik die nieuwe app nog niet. Gelukkig maar, want gebruik 'm nu omdat in de TV+ box de verticale gids weergave nog niet is. Dat blijkt ook in die nieuwe smartphone app nog niet zo te zijn.

 



​​​

Je kijkt toch geen films via het schermpje van je telefoon
on of tablet???

 

 

Nee wij gebruiken de app on van te voren een film uit te zoeken  om deze later te bekijken  

 


Ik kijk overigens wel via de iPad. En ik vind het heel vervelend dat niets van dat pluspakket terug is te vinden.

En inderdaad, ook om films (of andere programma’s) uit te zoeken om later te bekijken, of op te gaan nemen.  Daarom is het ook zo jammer dat de “films op tv” en “sport op tv” weg zijn.

De TV+ app voelt alsof er een prototype is gereleased. Dit zou nooit door enige UX of kwaliteitscontrole hebben mogen worden goedgekeurd.


Ik kijk regelmatig een film/serie op mijn telefoon. Een groot gemis nu ik via de nieuwe app dat niet meer kan. Zelfs terugkijken van sommige programma’s lukt niet via de app, terwijl ik het wel op de tv kan terugkijken. Ik vind het erg jammer en denk erover om over te stappen naar een andere provider…


Ik keek ook vak films va kpn plus op mijn mobiel. sinds de nieuwe update is dit niet meer mogelijk. was ook super handig voor het casten. Ik hoop dat Kpn dit snel aanpast.


Het is uiteindelijk wel de bedoeling dat films en series uit het Pluspakket weer te vinden zijn in de KPN TV+ app!


Dit duurt met het on demand pluspakket al véél te lang @Denise van KPN . Sommigen die de app al vroeg hadden zitten al maanden zonder dat aanbod (en zonder fatsoenlijke gids). Het lijkt Ziggo wel…. Daar duren dit soort dingen vaak máánden. Van KPN beter gewend! 😉

Ook slecht om de app al uit te brengen zonder mogelijkheid de oude te gebruiken. De nieuwe is absoluut nog niet markt waardig.

Bij mij staat de + app sinds 18 juni in de updates klaar maar ik doe die update gewoon niet geforceerd. Heb godzijdank (!) nog de oude app. Als t’ie ineens vanzelf toch komt dan moet het maar.


Oef, de vergelijking met Ziggo doet me wel pijn, hoor @PeterG! Ik kan het alleen niet versnellen, we zullen het moeten afwachten.


Goed nieuws!

Pluspakket films toegevoegd aan startpagina

De eerste stap is gezet om het Pluspakket on demand toe te voegen aan de TV+ App. Je vindt een groot gedeelte van de films in de tegelrij ‘Films in het Pluspakket’ op de startpagina. Je ziet de films alleen als je ook daadwerkelijk het Pluspakket hebt.

Goed om te weten: de films komen nog niet naar voren via de zoekfunctie. De rest van de films (en series) worden z.s.m. toegevoegd.

TV+ App: update naar versie 08.50.00 / 08.50.01


Fijn dat er beweging in zit.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de nieuwe App is gelanceerd toen deze duidelijk nog niet af was.  Wat een hoop ontevreden klanten en 1 ster reviews heeft opgeleverd in de App Store.