Skip to main content

Hier hetzelfde probleem kan sinds vorige week om de 10 min opnieuw opstarten want loopt vast formule 1 wat een drama en moet je als gebruiker zelf proberen op te lossen !!! Kom op zeg waar betaal je dan voor kost geld zat dan verwacht je toch normaal te kunnen kijken !

Welke apparatuur gebruik je?


@Sandra Gorissen 

  1. Kijk je via ViaPlay of F1 TV Pro?
  2. Kijk je via een Smart tv, Chromecast, DIW7022 of?

 

Overigens KPN kan hier niets aan doen, KPN is alleen een tussenpersoon voor de facturatie. 

 


Snap ik maar ik kijk Viaplay via kpn ik begrijp dat kpn hier niet schuld aan is maar het is vrij irritant Viaplay is duur en niets waard


Kun je de Viaplay app ook rechtstreeks op je tv installeren? Je hebt dan minder kans op storingen. 


Ik heb idd de Viaplay app op de tv …de zender doet niets meer daar zijn geen uitzendingen op te zien maar de app vertoont het probleem dat ik iedere 10 min opnieuw moet opstarten 


Welke TV heb je?


Ik heb een Samsung Q led tv 


Hi @Sandra Gorissen, welkom hier. 

Wat een vervelend probleem. Ik denk echter graag mee. Puur om het te testen, werkt het wel goed wanneer je de vanuit een telefoon of tablet naar de televisie cast? Heb je de F1 pro app ook geprobeerd? Deze zit tegenwoordig ook inbegrepen bij je Viaplay abonnement. 


Hartelijk dank waar vind ik die  de formule 1 pro app ?en ja vanaf telefoon op tablet geen probleem 


Hartelijk dank waar vind ik die  de formule 1 pro app ?en ja vanaf telefoon op tablet geen probleem 

 

Op een Smart tv die Android heeft.

Op je mobiel

Op je tablet

Via een Chromecast

Via de KPN tv decoder Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

etc. 


Ik heb idd de Viaplay app op de tv …de zender doet niets meer daar zijn geen uitzendingen op te zien maar de app vertoont het probleem dat ik iedere 10 min opnieuw moet opstarten 

 

ViaPlay is geen zender, maar een streamingdienst.

Je kan behalve F1, ook series, darts, voetbal, etc. kijken.

 

Wat je kan doen, verwijder de app op de Smart tv en installeer hem opnieuw. 


Reageer