Skip to main content
Beantwoord

Fout gemaakt: ander Videoland account koppelen

• September 16, 2025
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedendag, 

Ik heb een fout gemaakt waardoor het verkeerde Videoland account gekoppeld is aan mijn nieuwe KPN Videoland abonnement. Hoe kan ik het verkeerde account ontkoppelen en die van mij koppelen? Het zou fijn zijn als dit kan met behoud van de korting. Dat was de reden dat ik de app activeerde. Graag hoor ik jullie tips!

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Samanthavosje, dat is een hele goede vraag. Ik moest zelf ook even kijken of dit mogelijk is. Maar voor zover ik kan zien, is het niet mogelijk om van Videoland account te wisselen via KPN. De enige manier is om jouw Videoland op te zeggen en opnieuw aan te vragen. Maar dan ben je al wel een maand verder, want je moet Videoland minimaal een maand afnemen.

Klik hier voor meer informatie over Videoland bij KPN.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Hi ​@Samanthavosje, dat is een hele goede vraag. Ik moest zelf ook even kijken of dit mogelijk is. Maar voor zover ik kan zien, is het niet mogelijk om van Videoland account te wisselen via KPN. De enige manier is om jouw Videoland op te zeggen en opnieuw aan te vragen. Maar dan ben je al wel een maand verder, want je moet Videoland minimaal een maand afnemen.

Klik hier voor meer informatie over Videoland bij KPN.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Bedankt voor het nakijken Denise. Helaas dus al wat ik vermoedde. Heel jammer. Dan wordt het na een maand opzeggen, want het is niet de bedoeling dat ik op het account van een vriend blijf kijken. 🙈 Weer een les geleerd betreft opslaan van inloggegevens op de telefoon. 😅 Iets met één klik en daarna gaat alles vanzelf door. 😕

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Haha, ja, het is zo makkelijk om gegevens op te slaan. Maar balen als dit ertoe leidt dat je dan met het verkeerde account inlogt. Ach, kan gebeuren. Aan het einde van de maand opzeggen en opnieuw aanvragen. En dan wel inloggen met je eigen account. 😉