Skip to main content

Steeds als ik een opgeslagen file wil kijken krijg ik deze foutmelding. Dan log ik opnieuw in en dan verdwijnt de app en moet ik opnieuw beginnen etc. Inmiddels heb ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Echter, zonder resultaat. Wat te doen?

Hoi @Snelkijker, welkom bij ons op het forum. Dat de hele app vastloopt als je een opname bekijkt is gek, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Heb je diezelfde opname ook geprobeerd te kijken op een tv-ontvanger? En wat gebeurt er als je tv kijkt, geen opname. Werkt dat wel goed?

Je gebruikt de app op een iPad dus, welk model iPad is dat, welke iPadOS versie staat er op en welke versie van de KPN TV app?

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?


Ik gebruik een ipad air2, software versie 15,5.

momenteel heb ik geen tv- ontvanger in de buurt en dat gaat de komende dagen ook nog niet gebeuren.


Als er geen ontvanger in de buurt is is dat lastig testen natuurlijk. Heb je naast de iPad nog andere mobiele apparaten in de buurt waar je het op kunt proberen? En welke versie van de KPN TV app is het precies?

Speelt dit bij een specifieke opname, of speelt het bij meerdere opnames? Als het niet bij alle opnames speelt, is er dan een verband te zien dat alle opnames van een specifieke serie of zender zijn bijvoorbeeld?


Dat laatste klopt inderdaad. Het probleem doet zich met name voor bij programma’s van de BBC.

de app versie is de laatste die in de applestore beschikbaar is.


Dat het alleen bij BBC lijkt te zijn (welke BBC is het precies?) is typisch inderdaad. Ik had nog een paar andere vragen gesteld, kan je die ook beantwoorden? 

Hou er rekening mee dat ik niet zie wat jij ziet, ik weet alleen wat jij me vertelt. Hoe meer informatie je geeft, hoe makkelijker je het maakt om mee te denken.