de code komt om de 5 min terug.
ik heb al van alles al gedaan zoals de cookie's verwijderd.
IK ben er een beetje klaar mee KPN.
ik heb al van alles al gedaan zoals de cookie's verwijderd.
IK ben er een beetje klaar mee KPN.
Hoi
Allereerst wil ik je vragen een andere gebruikersnaam te kiezen voor je account hier op het forum. Ik kan deze wel voor je wijzigen, heb je daarin een voorkeur?
Deze foutmelding zie ik vaker voorbij komen, kun je het ook eens met een andere browser proberen?
Anders ben ik wel benieuwd wat voor apparaat je gebruikt en welk specifiek besturingssysteem je gebruikt en welke versie daarvan.
krijg de foutmelding hier ook, alle koekies al een keer weg gedaan, opnieuw ingelogd
gebruikte browser is Chrome op een Surface pro 6 met Windows 11
Deze foutmelding is in onderzoek, kun je het in de tussentijd via een ander apparaat proberen?
heb je misschien een update
Klachten bestaan nog steeds, frequentie is zelf omhoog gegaan.
zowel in chrome als in edge
Hoi
Ook ik heb deze 'fout' melding in chrome op Samsung S6 tablet. KPN website kan helemaal niet gebruikt worden om TV te kijken. Misschien wel tijd om een kleine vergoeding te geven, want jullie maken er nog wel steeds reclame mee, terwijl jullie weten dat het al behoorlijk niet meer werkt (en meteen een motivatie om er iets meer aandacht aan te besteden ;))
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.