Skip to main content

Ik heb vandaag mijn al langer bestaande Free abonnement van Spotify omgezet naar Premium. Bevestiging ontvangen en mail met activeringslink. Als ik de activeringslink aanklik krijg ik echter de melding dat er bij dit abonnement geen Spotify is besteld. Hoe kan dit?

Hi @fri67nl en welkom op het forum! 

Als je Spotify activeert dan moet je inloggen met je MijnKPN account. Log je met het account in waar Spotify ook aan gekoppeld is?
Bijvoorbeeld, je hebt Spotify bij je mobiele abonnement besteld. Is dat mobiele abonnement ook gekoppeld aan het MijnKPN account waar je mee inlogt? 


Hallo, bedankt voor de reactie. Dat is allemaal gecheckt ja, ik heb al meer dan een ½ uur met de helpdesk aan de lijn gehangen om alles door te nemen maar ook zij komen er niet uit. Er is nu een ticket aangemaakt voor de technici. Heel vreemd dit. 


Inderdaad apart, maar fijn dat er een ticket aangemaakt is. Daar ontvang je vanzelf terugkoppeling op, dus hopelijk is het snel opgelost! 


Het is plotseling opgelost alleen ik heb nooit meer iets vernomen vanuit KPN……….


Misschien dat het ticket dan opgelost is en ze het vergeten zijn terug te koppelen. 🙃

Fijn dat het in elk geval gelukt is! Heel veel luisterplezier en alvast een fijn weekend gewenst!