Skip to main content

Hallo, Ik kan niet meer inloggen op kpn tv app. Ik heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en krijg steeds dezelfde melding. (LOGIN FOUT er is een fout opgetreden tijdens het inloggen, probeer het na een paar minuten opnieuw). Deze melding op zowel telefoon als tablet.

Hoi @alf33, log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord of met je abonnementsnummer en pincode? Kun je allebei eens proberen?

Anders ben ik wel benieuwd wat voor apparaat je gebruikt en welke versie van de app


Hallo Thomas, tot mijn verbazing lukt het nu wel om in te loggen iets wat de afgelopen maand niet lukte. Maar bedankt voor je reactie, hopelijk blijft het nu goed.


ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!


 


Ik heb zojuist een aantal plaatjes gepost. Ik kon daar of mocht daar geen tekst bijzetten. Dus dan maar zo.ik heb hetzelfde probleem. De eerste 2 zwarte plaatjes zijn van de ITV-app vóór en na de update. Opent niet eens. Dan maar telefoon herstarten. Geen resultaat. Dan maar app verwijderen en weer installeren. Dan moet je dus inloggen. Kan niet. Wachtwoord veranderd. Kan nog steeds niet inloggen. Wil proberen met abonnementsnummer in te loggen dus daarvoor naar Mijn KPN-app. Kan niet.  Blijft minutenlang cirkelen. Gee toegang ondanks ontgrendelen..

Mijn vraag: wie had het ook en hoe heb je het zelf opgelost? Dus als bet ware graag ervaringsdeskundigen, aangezien de tips van KPN niet werken. Ik reageer op hetzelfde topic als 4 maanden geleden, ivm met teveel berichten over hetzelfde topic. Alvast bedankt 👍🙂

 

 

 

 


Reageer