Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij het inloggen op de TV app

• May 14, 2024
  • 7 reacties
  • 398 keer bekeken

Hallo, Ik kan niet meer inloggen op kpn tv app. Ik heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en krijg steeds dezelfde melding. (LOGIN FOUT er is een fout opgetreden tijdens het inloggen, probeer het na een paar minuten opnieuw). Deze melding op zowel telefoon als tablet.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @alf33, log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord of met je abonnementsnummer en pincode? Kun je allebei eens proberen?

Anders ben ik wel benieuwd wat voor apparaat je gebruikt en welke versie van de app

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @alf33, log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord of met je abonnementsnummer en pincode? Kun je allebei eens proberen?

Anders ben ik wel benieuwd wat voor apparaat je gebruikt en welke versie van de app

• Auteur
  • Topper
  • May 16, 2024

Hallo Thomas, tot mijn verbazing lukt het nu wel om in te loggen iets wat de afgelopen maand niet lukte. Maar bedankt voor je reactie, hopelijk blijft het nu goed.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!

lam002
Deelnemer
  • December 7, 2024

Ik heb het zelfde probleem. KPN ID, abonnementsnummer en pincode staan keurig ingevuld. Het wachtwoord stond ook keurig ingevuld. Stond, want het veld wordt nu consequent gewist. Invullen vanuit password manager Last Pass werkt niet meer. De Login Fout komt steeds terug. App gewist en opnieuw geinstalleerd van uit de appstore. Levert geen resultaat op. Jammer dan.

Nieuw ww ingesteld. Levert geen resultaat op. Jammer dan.

Apple iPhone SE MMX53LL/A met ios 18.1.1

Mijn huisgenoot werkt zonder problemen op een Android met hetzelfde abonnement met bijbehorende codes.

lam002
Deelnemer
  • December 7, 2024

Deze opdracht om een paar minuten te wachten, duurt nu als 7 maal 24 maal 60 minuten

• Nieuwkomer
  • December 29, 2024

Ik heb sinds vandaag exact hetzelfde probleem. Mijn wachtwoord wordt steeds gevraagd ( was eerder nooit het geval) en vervolgens krijg ik exact dezelfde foutmelding van inlogfout. Ik heb van alles geprobeerd zoals ook opnieuw de app geïnstalleerd, maar hetzelfde probleem blijft zich voordoen.

Dan maar geen tv kijken (overleef ik wel)

lam002
Deelnemer
  • December 29, 2024

De oplossing voor mij was de VPN even uit te schakelen en dan in te loggen. Daarna VPN weer aangezet. Het werkt weer.