Skip to main content

Bij het openen van de Netflix app krijg ik dit bericht; ‘Je tv maakt geen deel uit van je Netflix-huishouden voor dit account’. Zelf een account aanmaken. ( Waarvoor?) Voorheen geen probleem ermee gehad; vorige week nog een film bekeken. Op de laptop, iPad en iPhone kan ik er wèl op kijken.

Heb je een gedeeld Netflix abonnement?

Zo ja, dan kan het kloppen, hier is Netflix mee begonnen om het delen te voorkomen en op die manier meer inkomsten zelf te krijgen. 


Weet ik, maar blijft vreemd dat ik op de andere devices wèl Netflix kan blijven kijken.


Hi @Blijft aan de gang,

Volgens mij is het zo dat het streamen naar / kijken via een groot scherm nu geblokkeerd wordt, en kijken via je telefoon of tablet nog niet. Dit hoor ik vaker in ieder geval, en als het bij jou op hetzelfde neerkomt dan zal het vast wel kloppen 😅


het scherm van de computer is vrij groot en toch kan ik blijven kijken.


Ah ok, fijn dat dit ook ook nog lukt 😊


het scherm van de computer is vrij groot en toch kan ik blijven kijken.

 

Zeker, maar ik denk dat Netflix begint met de app's op de smart tv en later de rest.

Disney+ gaat hier binnenkort ook mee beginnen. 


Dat zou kunnen; wat je zegt. Als ze nou hadden gezegd; ‘jij’ kunt geen Netflix meer kijken omdat enz. had ik het enigszins begrepen, maar ‘je tv’, dat vond ik vreemd. Op de andere apparatuur kan ik gewoon blijven kijken.