Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding STB-ZAP-003 / 40462 bij het afspelen van een opname

• January 8, 2025
  • 7 reacties
  • 31 keer bekeken

Bij het proberen om een opname te bekijken krijgen we al 2 avonden op rij de volgende foutmelding: STB-ZAP-003 / -40462 - VIDEOSERVER NIET GEVONDEN. Wanneer worden deze problemen nou eens opgelost????? Ik heb hier in de community heel veel van deze problemen gezien. KPN wanneer wordt dit opgelost?????????????

Beste antwoord door Erwin van KPN

Andere opnames werken wel, het is wel opvallend dat iedereen met dit probleem hetzelfde antwoord van KPN krijgt. Blijkbaar schieten we daar niks mee op, want dit probleem blijft maar terug keren!

Misschien kijk ik er overheen maar je hebt ons nog niet verteld om welke programma het gaat.   Ik vraag het omdat er misschien een issue is met één bepaald programma.

Als je geen enkele opname kunt terugkijken is dat een indicatie dat ik samen met jou naar de aansluiting moet kijken. Maar dat lijkt niet het geval.

Over welke programma gaat het? (liefst met datum en tijdstip + zender )

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • January 8, 2025

Heeft u KPN tv+?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 8, 2025

ja

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 13, 2025

Hoi ​@PPR058x . Welkom bij de KPN Community. 

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je deze foutmelding krijgt bij het afspelen van je opnames! Om je beter te kunnen helpen, zou je kunnen aangeven om welke opname(s) het precies gaat (programma, datum en tijdstip)? Kun je daarnaast controleren of andere opnames wel probleemloos afspelen, of krijg je bij alles dezelfde melding?

We begrijpen dat het frustrerend is als dit vaker voorkomt, en we willen dit graag samen met je oplossen. Laat het ons weten, dan kijken we met je mee.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2025

Andere opnames werken wel, het is wel opvallend dat iedereen met dit probleem hetzelfde antwoord van KPN krijgt. Blijkbaar schieten we daar niks mee op, want dit probleem blijft maar terug keren!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2025

Misschien kijk ik er overheen maar je hebt ons nog niet verteld om welke programma het gaat.   Ik vraag het omdat er misschien een issue is met één bepaald programma.

Als je geen enkele opname kunt terugkijken is dat een indicatie dat ik samen met jou naar de aansluiting moet kijken. Maar dat lijkt niet het geval.

Over welke programma gaat het? (liefst met datum en tijdstip + zender )

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2025

The Resident (seizoen 1) op NET5 (op 1 na laatste aflevering), datum weet ik niet meer

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 15, 2025

​@Hans vanbr8 : dankjewel!   Zou je ook je profiel kunnen aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?  Je profiel pagina vind je hier: https://community.kpn.com/settings/profile

Â