Skip to main content

Verzoek voor hulp terplaatse 

assistentie  terplekken voor wijziging


assistentie  terplekken voor wijziging

Bel met 0800-0402 en spreek in waarvoor je belt  ‘Ik wil een monteurs afspraak maken’ als de chat robot adviezen geeft gewoon blijven hangen totdat je een medewerker krijgt. Let wel de monteur die gaat komen kost €70 inclusief voorrijkosten en de 1e 45 minuten onderzoekstijd. Je betaalt deze kosten achteraf op de kpn factuur. Succes hierbij.


@andr.coert Welkom op het KPN Forum. Dit is een forum waar vooral KPN klanten elkaar helpen. Een KPN moderator kan wel meekijken. 

Zoals @Steve Mnt al zegt, kan er een monteur worden ingepland. Al denk ik dat dat voor dit soort dingen niet helemaal gewenst is. Wellicht kan de desbetreffende persoon ondersteuning vragen via de gemeente? Meerdere gemeentes hebben een soort van infohuis. Ook een bibliotheek houdt vaak digitale informatiemiddagen. Wellicht eens binnen lopen en de vraag daar stellen kan al helpen.

Daarnaast, mocht het mogelijk zijn, kunnen we via hier ook meedenken en helpen. Als je de vraag zo duidelijk mogelijk kan stellen, kunnen we wellicht met tips hier jou/de desbetreffende persoon al een heel eind op weg sturen. Dat kan eventueel ook telefonisch via de klantenservice van KPN: 0800-0402

Ik hoop dat je met deze info verder komt! 😀


Hallo @andr.coert ,

assistentie  terplekken voor wijziging

 

Ik adviseer je om hulp te zoeken in de familie of bij een handige kennis uit jouw buurt. Een monteur van KPN kost namelijk veel geld. Degene die jou komt helpen, kan gebruik maken van de informatie uit dit topic: