Skip to main content
Beantwoord

Gamepass opgezegd, maar blijft nog steeds actief

• July 11, 2025
  • 6 reacties
  • 52 keer bekeken

Mijn gamepass is bij jullie goed uitgeschakeld echter bij Microsoft blijf deze nog altijd op actief staand kunnen jullie dat uitzetten

Ā 

bas

Beste antwoord door Denise van KPN

Had jij al XGPU bij Microsoft voordat je dit bij KPN afsloot? Als je dit al had voordat je dit bij KPN afsloot en je zegt dit vervolgens op, dan loopt daarna het abonnement namelijk weer via Microsoft. Dan zou je het daar nog moeten opzeggen om het definitief te beƫindigen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • July 11, 2025

Bel gratis 0800-0402

Ā 

ā€œjullieā€?

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Basje44, wat gek dat Microsoft aangeeft nog Xbox Game Pass Ultimate (XGPU) actief te hebben, terwijl je die bij KPN hebt uitgezet. Wanneer heb je die uitgezet?

Voor een snelle oplossing kan je het beste een belafspraak maken of contact opnemen via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

• Auteur
  • Topper
  • July 15, 2025

HoiĀ 

ik heb op 13-6 opgezegd.

Ā 

hij staat ook niet meer op mijn kpn rekeking

Ā 

bas

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2025

Had jij al XGPU bij Microsoft voordat je dit bij KPN afsloot? Als je dit al had voordat je dit bij KPN afsloot en je zegt dit vervolgens op, dan loopt daarna het abonnement namelijk weer via Microsoft. Dan zou je het daar nog moeten opzeggen om het definitief te beƫindigen.

• Auteur
  • Topper
  • July 16, 2025

Nee, die had ik niet bij Microsoft staat ook tel co als de provider

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Dat is wel gek. In dat geval wil ik je vragen contact met onze klantenservice op te nemen.Ā Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.