Skip to main content

Ik heb een eigen account met ingestelde zenders in TuneIn en zou dat ook graag in TuneIn van de KPN Box12 gebruiken. Is dat mogelijk, en zo ja, hoe doe ik dat dan?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Nico

De app zou u kunnen installeren op de TV+ ontvanger. Heeft u die?


De Box12 is een modem router.

 

Ik denk dat je bedoelt dat je Tuneln op de KPN tv decoder bedoelt.

Welke KPN tv decoder heb je? 


Dag Joop,

Ja, sorry, die bedoel ik.

Ik heb een KPN TV+ box.


Ik heb een KPN TV+ box.

En... lukt het installeren van de app niet ofzo?


@Nick83 

Ik heb de app geïnstalleerd maar zie nergens hoe of waar ik mijn account kan gebruiken.


@Nick83

Ik heb de app geïnstalleerd maar zie nergens hoe of waar ik mijn account kan gebruiken.

Tja, dan zult u dat bij de maker van die app moeten vragen.


@nwschreuder 

Heb je wel een google account ingevuld?

Ik heb voor de DIW7022 (KPN tv+ box) een speciale account op Google aangemaakt en die op de box ingevuld. 

Daarna moet het lukken om hem te downloaden. 

 

KPN maakt geen apps, zoals @Nick83 ook aangeeft, dan moet je dus bij de maker van de app zijn.

In dit geval Tuneln.


Hallo @nwschreuder, nadat je de app via de app-store hebt gedownload, zal deze zichtbaar worden in de lijst van apps. Je kunt dan de app openen en zal deze vragen om accountgegevens. Uit jouw eerdere berichten begrijp ik, dat je al een account gebruikt. De gegevens van dat account vul je dan in en nadat je bent ingelogd kun je er gebruik van maken. 


Ik ben even gaan spitten.

Ik heb 'm ff gedownload, maar kom nergens een inlog tegen. Je kunt 'm gewoon vrij gebruiken. Maar dus niet icm een Tune In account.

De app voor Android-TV is alleen te gebruiken met Free. Niet met Premium. Premium is alleen beschikbaar op Windows, Android, iOS, Sonos (koop een sounbar ofzo), Tesla (als je het kan veroorloven), Android Automotive OS (andere automerken dan Tesla).

@ nwschreuder

Als je de betaalde inhoud/zenders wilt beluisteren zul je dat moeten casten vanaf je smartphone. De TV+ box heeft chromecast.

https://help.tunein.com/nl/waarom-is-tunein-premium-niet-beschikbaar-op-mijn-apparaat-rkuxx909Owf

Let op: Android (smartphone, tablet) is wat anders dan Android-TV (televisies, streamingapparaten).

Algemeen: https://help.tunein.com .


 

Allen,

Dank voor jullie hulp. 

Helaas, het is niet anders. Ik had nl. graag mijn opgeslagen Favorieten in mijn TuneIn-account gebruikt. Maar ..., het is wat het is. Dank voor alle moeite.

Mvg

Nico