Skip to main content

Sinds gisteren lukt het niet meer om iets te kijken op HBO Max op de tv, app van KPN. Ik kan wel in het menu komen, ik kan aanklikken wat ik wil kijken, maar zodra ik op afspelen druk krijg ik alleen geluid te horen en het beeld is alleen maar het laadscherm van HBO.  Op mijn telefoon en tablet via wifi doet ie het prima dus het lijkt mij geen internet probleem. Ik heb alles al gerest wat er te resetten valt, opnieuw ingelogt en er verandert niets. Alle andere streamingsdiensten werken gewoon, behalve deze. Wat kan ik doen? 

Sinds gisteren lukt het niet meer om iets te kijken op HBO Max op de tv, app van KPN. 

 

Wat bedoel je hiermee?

KPN heeft geen app van HBO.

De app van HBO Max is van HBO max zelf. 


Zeker wel, ik weet ook wel dat KPN niet letterlijk HBO heeft, maar ze bieden wel de app aan. Via "menu" van KPN en dan "Apps op TV". Daar staat ook Neftlix, Prime, Youtube etc. Komt op hetzelfde neer als zender 210 trouwens, dan ga je er rechtstreeks heen.


Zeker wel. Via "menu" van KPN en dan "Apps op TV". Daar staat ook Neftlix, Prime, Youtube etc. 

??

 

Hoe kijk je HBO max?

Via de KPN tv decoder? zo je welke KPN tv decoder heb je?

Via de smart tv app?

 

En zoals ik al zei, de app is niet van KPN, maar van HBO Max zelf.

KPN maakt maar 1 app en dat is de KPN ITV app. 

 

Dus ook de app op de KPN tv decoder is van HBO Max.


We kunnen een discussie houden over van wie HBO nou is, denk dat iedereen wel snapt dat KPN zelf geen streamingsdienst heeft die wereldwijd bekend is, maar dat maakt verder niets uit over het feit dat het gewoon niet werkt via mijn tv kastje. 


@Liannenienke 

 

Welke KPN tv decoder heb je? 


Er staat op: VIP5205. Nooit problemen gehad, altijd HBO kunnen kijken tot een paar dagen geleden dus 😣


@Liannenienke 

 

Arris VIP 5202

In principe zou dat moeten werken.

Maar het interne geheugen van de Arris 5202 is aan de lage kant, dat kan het probleem zijn.

 

Wat je kan proberen is:

Haal de stekker (voedingsplug) uit het stopcontact.

Wacht 2 minuten.

Stop hem er weer in en laat hem opstarten.

Als het meezit, moet het daarna weer werken.

 

Zelf heb ik deze KPN tv decoder nooit gehad. 

 

Als je een Smart tv hebt, waar de HBO Max opzit, kan je hem beter via de app op de Smart tv kijken.

 

Of abonnement aanpassen naar KPN tv+

Dan krijg je de nieuwste Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box)

Daar werkt hij zo wie zo heel erg soepel op. 


Dankjewel. Ik zal het nog eens proberen.

 

Helaas geen smart tv, en KPN+ heb ik al eens eerder gevraagt aan KPN, zij zeggen dat dat pas kan wanneer mijn contract is afgelopen. Helaas net iets te vroeg KPN aangevraagt, in januari. Vlak erna kwam KPN+ met het nieuwe tv kastje maar die mag ik helaas nog niet van ze ontvangen. 

 

Nogmaals bedankt 


Dankjewel. Ik zal het nog eens proberen.

 

Helaas geen smart tv, en KPN+ heb ik al eens eerder gevraagt aan KPN, zij zeggen dat dat pas kan wanneer mijn contract is afgelopen. Helaas net iets te vroeg KPN aangevraagt, in januari. Vlak erna kwam KPN+ met het nieuwe tv kastje maar die mag ik helaas nog niet van ze ontvangen. 

 

Nogmaals bedankt 

 

Hoi Lianne! Welkom op het forum, ik kwam je topic tegen en vroeg mij af of je nog uitgekomen bent. 


 

Hoi Lianne! Welkom op het forum, ik kwam je topic tegen en vroeg mij af of je nog uitgekomen bent. 

 

Er waren ineens ook internet problemen, dus ik heb uiteindelijk een nieuw modem mogen ophalen en alles doet het weer, bedankt.


Wat fijn dat het allemaal gelukt is! Post gerust nog even een berichtje als we nog iets voor je kunnen betekenen!