Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestigingsmail voor Spotify gekregen en activeren lukt niet

• April 17, 2025
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Ik heb hier hetzelfde probleem, geen mail met link om te klikken.

Als ik bovengenoemde stappen doorloop, kom ik, na t inloggen met mn KPN account op de site en daar staat dat er geen abonnementen of bestellingen zijn om te activeren, terwijl t wel in mn abonnement zit.

Om gek van te worden.

Kunt u een nieuwe link sturen? Kunt u het toevoegen? Kan ik iets anders want ik betaal al maanden geld voor iets wat niet te activeren is. 

Graag een reactie. 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@TimoSchoon!

Ik lees dat 't niet lukt om Spotify te activeren, ook niet via de link om te activeren. Heb je Spotify sinds kort aangezet of heb je het al langer? Als  je het net aangezet hebt, heb je al een bevestiging ontvangen van dat je het aangezet hebt? En zie je de optie wel aan staan als je kijkt in MijnKPN?

Je kunt voor snellere hulp een belafspraak maken: een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt en helpt je verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@TimoSchoon!

Ik lees dat 't niet lukt om Spotify te activeren, ook niet via de link om te activeren. Heb je Spotify sinds kort aangezet of heb je het al langer? Als  je het net aangezet hebt, heb je al een bevestiging ontvangen van dat je het aangezet hebt? En zie je de optie wel aan staan als je kijkt in MijnKPN?

Je kunt voor snellere hulp een belafspraak maken: een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt en helpt je verder.