Skip to main content
Beantwoord

Geen Disney+ app beschikbaar in app menu van KPN TV+

• 29 juli 2025
  • 8 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik heb via KPN een Disney plus abonnement aangeschaft. Ik kan echter niet via de KNP TV+ afstandsbediening naar Disney plus gaan. Bij de beschikbare app's op het app menu van de AB staat geen Disney plus app en mijn AB heeft geen 'Google Services’ knop om een extra app te downloaden.

Is er een andere oplossing om via de KPN TV+ AB naar Disney plus te gaan. Op dit moment gebruik ik mijn Google Chromecast om de Disney app te starten maar dat is wat omslachtig.

Beste antwoord door huistijger

Hoi ​@themim 
Dan heb je geen TV+
Die heeft een andere afstandsbediening,
Overigens staat de Disney app wel degelijk op de TV+ ontvanger, dus jij hebt een andere ontvanger.
Je kunt eventueel upgraden naar TV+ als je contractvrij bent 
Wil je dat?:
Maak dan even een bel-afspraak, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

Bekijk origineel

8 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13815 reacties
  • 29 juli 2025

Op de ab van KPN voor de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) zit de Disney en Netflix knop.

Of heb je geen KPN tv+ abonnement en een andere KPN tv ontvanger?

Of bedoel je de KPN tv+ app op de Smart tv? Dan heb je hem niet nodig, want dan kan je de app van je Smart tv gebruiken.

Afstandsbediening voor de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box):

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 30 juli 2025

Dank je Joop. Blijkbaar heb ik een andere AB, bij mij zit de Netflix knop aan de onderkant van de AB, naast de apps knop (apps dan Netflix en dan REC).

Ik ben bang dat ik een ouder model heb (overigens pas 2 jaar oud) en en niet de mogelijkheid heb om een app toe te voegen.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14654 reacties
  • Antwoord
  • 30 juli 2025

Hoi ​@themim 
Dan heb je geen TV+
Die heeft een andere afstandsbediening,
Overigens staat de Disney app wel degelijk op de TV+ ontvanger, dus jij hebt een andere ontvanger.
Je kunt eventueel upgraden naar TV+ als je contractvrij bent 
Wil je dat?:
Maak dan even een bel-afspraak, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13815 reacties
  • 30 juli 2025

​@themim 

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Ben je contactrvrij?

De afstandsbediening die ik heb vermeld is van de TV+ (Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box))

Bel gratis 0800-0402 of zoals ​@huistijger vermeld maak een belafspraak.

Je hebt dus geen TV+

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 30 juli 2025

Bedankt voor de reacties. Ik heb contact gehad met KPN en de upgrade geregeld.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Veel kijkplezier ​@themim. Mooi om te lezen dat het gelukt jouw abonnement aan te passen na advies van onze community leden. 

• 6251 reacties
  • 1 augustus 2025
themim schreef:

Bedankt voor de reacties. Ik heb contact gehad met KPN en de upgrade geregeld.

Dit tikte je 2 dagen geleden. Dan zou je de nieuwe tv ontvangers al in huis kunnen hebben. Of komen die vandaag?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 1 augustus 2025

Ik heb de tv ontvanger donderdag (één dag later) ontvangen en 's avonds geïnstalleerd. Prima service

Reageer