Skip to main content
Beantwoord

Geen Formule 1 vanochtend wel betalen maar geen TV beeld van Formule 1

• March 16, 2025
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Zondag ochtend wil ik kijken naar de Formule 1 Helaas geen beeld alleen een rond draaiend ding 

Niks deed  het ook geen film kijken Gisteren Zaterdag deed alles het nog  Was er een storing 

Groetjes A van Gilst

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@almaro, welkom op onze community! We denken graag even mee! Als je dit soort dingen ervaart kun je altijd het beste meteen even met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kijken dan even mee. Dan weet je meteen of er een storing is. Met een beetje geluk is het dan aan de telefoon ook gewoon op t lossen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 16, 2025

Beste ​@almaro hoe wilde je F1 kijken, via welke streamingdienst?

En wilde je de streamingdienst via de tv-decoder kijken of rechtstreeks via je smart-tv en dat lukte beide niet?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2025

Hoi ​@almaro, welkom op onze community! We denken graag even mee! Als je dit soort dingen ervaart kun je altijd het beste meteen even met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kijken dan even mee. Dan weet je meteen of er een storing is. Met een beetje geluk is het dan aan de telefoon ook gewoon op t lossen!