Skip to main content
Beantwoord

Geen geluid bij zenderpakket Videoland

• December 12, 2021
  • 8 reacties
  • 1133 keer bekeken

Geen geluid bij zenderpakket Videoland

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @KR37, welkom! Ervaar je nog steeds problemen met het geluid bij Videoland op de Smart TV? Ikzelf ervaar geen problemen met geluid, maar het is natuurlijk wel bijzonder dat bij jou allebei de tv's niet werken. Ik vermoed eigenlijk dat het een storing bij Videoland is geweest. Mocht het echter nog steeds niet werken, dan zullen we toch eens verder moeten kijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @KR37,

Heb je de tv ontvanger even van het stroom gehaald? En daarna een kijken of die werkt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 12, 2021

hoi Dennis,

ja ook gedaan en update en totaal reset via de KPN app en via de TV ontvanger, maar geen van deze dinge gaf het juiste resultaat. ik bel naar de KPN hulp lijn 08000402, 15 wachtende voor mij verwachte wacht tijd 30min …

Dennis Overbeek
Wijsgeer

@KR37 heb je die inloggegevens van Videoland? Kijk Videoland anders even via jou SmartTV, dan kun je in ieder geval kijken. đŸ˜‰

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 12, 2021

ja heb ik de inlog gegevens . ook via de Smart tv geen geluid. wel geluid via mijn mobiel.. deze werkt goed. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 12, 2021

ook mijn tweede TV boven geen Video land geluid op de Smart tv niet en via kpn niet.

Dennis Overbeek
Wijsgeer

ook mijn tweede TV boven geen Video land geluid op de Smart tv niet en via kpn niet.

Dat is vreemd, dan ligt het toch bij Videoland omdat het ook op jou SmartTV’s geen geluid hebt. 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 15, 2021

Hallo @KR37, welkom! Ervaar je nog steeds problemen met het geluid bij Videoland op de Smart TV? Ikzelf ervaar geen problemen met geluid, maar het is natuurlijk wel bijzonder dat bij jou allebei de tv's niet werken. Ik vermoed eigenlijk dat het een storing bij Videoland is geweest. Mocht het echter nog steeds niet werken, dan zullen we toch eens verder moeten kijken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2021

Beste Dennis, ik ga er vandaag naar kijken wat de status is wel / of geen geluid. fijn om te horen dat u er geen last van heeft.

KR37