Skip to main content
Antwoord

Geen horizontaal beeld meer met nieuwe KPN app op iPad met IOS 17.5.1

• June 8, 2024
  • 3 reacties
  • 247 keer bekeken

Direct na de install van de nieuwe KPN app kan ik deze op mijn iPad met IOS 17.5.1 alleen nog maar verticaal bekijken: het scherm blijft verticaal gefixeerd staan. ( scherm staat dus niet gelocked) 
met de oude versie geen last.

iemand ook dit probleem?

Beste antwoord door Hansziggo

Erik, dankjewel voor je reactie, maar het probleem is inmiddels opgelost door mijn iPad te herstarten en de KPN TV plus app opnieuw op te starten: nu kan ik ( zoals het hoort ) gewoon horizontaal of verticaal kijken.

Ik ben helemaal tevreden!😊 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi @Hansziggo, welkom hier!  Er is op de 9e een nieuwe update uitgebracht voor de app:

Zou je willen kijken of je kunt updaten naar die versie? Als het probleem met die versie ook nog voorkomt, zou je dat dan willen melden in het bovenstaande topic? Dan hebben we alles mooi bij elkaar staan, kunnen we dat makkelijker meenemen naar de ontwikkelaars. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 11, 2024

Erik, dankjewel voor je reactie, maar het probleem is inmiddels opgelost door mijn iPad te herstarten en de KPN TV plus app opnieuw op te starten: nu kan ik ( zoals het hoort ) gewoon horizontaal of verticaal kijken.

Ik ben helemaal tevreden!😊 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Top! Goed om te horen, Hans.