Skip to main content

Ik heb op 3 augustus jl. via email een bericht gekregen dat ik vanaf 1 augustus nog 3 maanden 50% korting krijg op VIAPLAY omdat ik het voor 1 augustus heb afgesloten. 

 

"U vindt de korting terug op uw facturen en hoeft verder zelf niets te doen

 

Helaas, Zojuist de factuur ontvangen en daar staat 13,99 op voor VIAPLAY.

KPN: Graag corrigeren zodat ik zelf niets meer hoef te doen.

 

BVD

 

@hjabmns Uw korting zal hoogstwaarschijnlijk pas in de eerstvolgende factuur verrekend worden. Het zal elkaar gekruist hebben. Anders even bellen met de klantenservice 0800-0402.


@hjabmns Uw korting zal hoogstwaarschijnlijk pas in de eerstvolgende factuur verrekend worden. Het zal elkaar gekruist hebben. Anders even bellen met de klantenservice 0800-0402.

Mijn abonnement op viaplay loopt al bij KPN sinds april ‘22 en de email van de korting komt van KPN zelf, dus begrijp ik niet wat er bedoeld wordt met “het zal elkaar gekruist hebben”. Het lijkt er meer op dat de korting door KPN nog niet verwerkt is vandaar mijn bericht. 

Volgens KPN hoef ik zelf niets te doen. Hopelijk wordt het  na dit bericht door KPN opgelost. 


@hjabmns Ik zie dat je gegevens al in je forumprofiel staan, top. Ik heb ze er even bij gepakt.

Je hebt inderdaad korting op Viaplay gehad sinds je het aangevraagd hebt, dat klopt helemaal. Het klopt ook dat je inmiddels de standaard prijs voor Viaplay betaalt, sinds de laatste factuur. De actieperiode is namelijk afgelopen: “Vanaf maart kunnen bestaande KPN klanten Viaplay heel makkelijk bestellen via de MijnKPN app. Vanaf maart geldt er een tijdelijke introductieprijs van 9,99 euro per maand ipv 13,99. De introductieprijs geldt van 1 maart tot 1 augustus.

Dat is waarom je nu het normale bedrag betaalt. Ik ga er vanuit dat 't zo duidelijk is.


@hjabmns Ik zie dat je gegevens al in je forumprofiel staan, top. Ik heb ze er even bij gepakt.

Je hebt inderdaad korting op Viaplay gehad sinds je het aangevraagd hebt, dat klopt helemaal. Het klopt ook dat je inmiddels de standaard prijs voor Viaplay betaalt, sinds de laatste factuur. De actieperiode is namelijk afgelopen: “Vanaf maart kunnen bestaande KPN klanten Viaplay heel makkelijk bestellen via de MijnKPN app. Vanaf maart geldt er een tijdelijke introductieprijs van 9,99 euro per maand ipv 13,99. De introductieprijs geldt van 1 maart tot 1 augustus.

Dat is waarom je nu het normale bedrag betaalt. Ik ga er vanuit dat 't zo duidelijk is.

Helaas niet juist, omdat ik in april 22 ( dus voor 1 augustus)  Viaplay heb afgesloten op mijn ex XS4ALL = inmiddels KPN abonnement krijg ik vanaf 4 augustus nog 3 maanden 50% korting 

 

 


@hjabmns Ah, het gaat over een XS4ALL korting, dat is goed om te weten. Ik vermoed dat deze exclusief aan XS4ALL klanten aangeboden is, want deze kortingsactie ken ik niet. Maar ik spreek natuurlijk vanuit de KPN kant 🙂 Ik raad je aan om contact met de XS4ALL helpdesk op te nemen, zij kunnen je hiermee helpen. Je bent omgezet naar de techniek van KPN, maar de contactmogelijkheden van XS4ALL zijn hetzelfde gebleven. Je vindt op de contactpagina van XS4ALL alle contactmogelijkheden.