Skip to main content
Vraag

Geen KPN iTV in Spanje: foutcode 13016

  • 11 August 2024
  • 9 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik krijg de app niet aan de praat in Spanje. Die blijft hangen bij het scherm waar je op play kan drukken. Via browser l: Chrome / Safari / Opera geprobeerd. Exact hetzelfde alleen wel een fout melding (krijg ik bij de app niet): 13016.

 

Nergens bij KPN deze fout te vinden (bijzonder). 
weet iemand hoe dit kan? Canal+ werkt prima dus de wat tragere camping internet kan niet de oorzaak zijn. Ook buiten de camping in de stad op 5g dezelfde situatie. Het is dat Canal+ geen Ziggo aanbied anders had ik dit niet op dit forum geplaatst, want bij KPN wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Mocht iemand dit van van KPN lezen: als er een foutmelding niet bekend is moet er iets van een formulier komen of chat of wat dan ook. Maar niet terug gaan naar service. Vicieuze cirkel. 
 

al opnieuw opgestart. App verwijderd en er weer op gezet. 

Zie ook hier.

Misschien vind je daar de oplossing.


Bedankt Joop. Heb het gelezen, maar de oplossing staat er niet tussen. Ik verwacht zelf ook dat het een snelheid issue is, maar het vreemde is dat hij dit dus met 5g ook doet met goed bereik. 
 

daarnaast werkt Canal+ prima zonder hapering, zelfs bij slechtte wifi dus kan met niet voorstellen dat KPN zoveel vraagt. Ze gaven ook aan dat de resolutie naar beneden doen werkt maar als ik doe wat ze schrijven bij KPN krijg ik daar alleen maar de mogelijkheid om NL ondertiteling aan te zetten. Resolutie lager zetten zie ik niet staan. Ook bijzonder dat dit er niet staat. Snap ook niet dat ze geen jpg voorbeelden hebben of korte filmpjes waar je dit dan moet aanpassen. 
 

ben altijd heel benieuwd hoe KPN omgaat als een medewerker een lease auto heeft en in Spanje staat met een probleem en de leasemaatschappij alleen maar via Forums zelfs zijn probleem moet opzoeken 😂. Want ook een leasemaatschappij heeft heel veel klanten. Ik zie de wagenparkmanager van KPN al voor me als hij belt met de leasemaatschappij 😡, ohhhh wacht dat kan die niet 🤯
 

Sorry door mijn frustratie dwaalt ik af van mijn doel. 
 

De app is immers recentelijk vernieuwd. Mogelijk zit daar toch een fout in. Wil dinsdag avond iets zien wat alleen op Ziggo Sport te kijken is en dat heeft Canal+ niet. 


Dat laatste deel klopt niet.

 

KPN is telefonisch bereikbaar, niet op zondag.

 

Gratis (in Nederland) via 0800-0402

Of zie ik: Vanuit het buitenland bel je naar +318000403.

 

En deze topic misschien.


Dat laatste deel klopt niet.

 

KPN is telefonisch bereikbaar, niet op zondag.

 

Gratis (in Nederland) via 0800-0402

Of zie ik: Vanuit het buitenland bel je naar +318000403.

 

En deze topic misschien.

Vanuit het buitenland naar KPN bellen kan uitsluitend via dit nummer @joop2011 en @MGMW 

0800 nummers werken niet vanuit het buitenland:

+31612001200


Ik dacht ik bel eerst even voor ik reageer, maar dat nummer is Youfone. Die zoeken dan even het nummer voor je op en dat is 0800 en dat kan niet. 
 

ik moest het maar via de website proberen. Iets met 🔂


Ik dacht ik bel eerst even voor ik reageer, maar dat nummer is Youfone. Die zoeken dan even het nummer voor je op en dat is 0800 en dat kan niet. 
 

ik moest het maar via de website proberen. Iets met 🔂

Vanuit het buitenland kun je telefonisch in contact komen met KPN via +31612001200, Facebook of X @MGMW 


Nee toch echt niet. Is +318000403. Dus toch het 0800 nummer, dus er is beweging. Bedankt 


Het is opgelost. Ze hebben mij zojuist gebeld. 
voor de mensen die op dit forum terecht komen: dus toch vanuit Spanje een VPN app downloaden. Dus niet via je browser Opera. Ik heb een willekeurige gepakt en “7 day trail” gedaan. 


Fijn om te lezen dat je de TV+ app in Spanje aan de praat hebt gekregen, @MGMW. Veel kijk plezier.


Reageer