Skip to main content

Heb netflix besteld en zou binnen 24 uur een bestelbevestiging ontvangen en hoefde niets te doen tot zover, maar de 24 uur is voorbij en geen mail gehad nog. Wat kan ik verwachten nog?

Gr Ronald

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Beste @RonaldoK,

Dat is erg vervelend, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen even in de administratie kijken wat er mis gaat, kun je inmiddels wel naar Netflix kijken?


En ook belangrijk om te weten, hoe heb je Netflix besteld? Als je het via onze tv-ontvanger besteld heb je direct een werkend account (je moet immers een e-mailadres en wachtwoord opgeven) Heb je Netflix via Netflix zelf besteld dan zul je met Netflix contact moeten opnemen.


Goedemiddag, ik had het via de mijnkpn app gedaan, waarop ik een bevestigingsmail kreeg dat ik binnen 24 uur bericht zou krijgen. Na 24 uur geen bericht, toen heb ik maar gechat via mijn kpn, en hebben hun het voor ons gereed gemaakt. En hebben nu dus Netflix.