Skip to main content

Hallo,

Sinds afgelopen weekend kom ik er achter dat ik geen spotify premium meer heb terwijl ik hier wel voor heb betaald. Deze extra kosten zijn ook vermeld op de laatste factuur. Kan iemand mij helpen?

Helpt deze pagina misschien? 


Hoi @Arjan Smekens, als ik het goed begrijp had je Spotify Premium via ons en is dat opeens de Free variant geworden? Lukt het om Spotify te activeren zoals bij de tweede stap op de pagina die Dennis noemt wordt beschreven? Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je dat volgt.


Ik heb mijn abbonement opnieuw geactiveerd. Ik heb nu weer een premium account. Bedankt voor de hulp!


Dat is goed om te lezen @Arjan Smekens! Veel luisterplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:


Sinds vandaag is mijn spotiiy account beeindigd. ik heb daar geen toestemming voor verleend!!!!!

kan niet meer inloggen in mijn account, terwijl het wel in mijn abonnement zit. inmiddels 12 keer doorverwezen door alle KPN pagina's naar een bestelpagina, maar de ultieme oplossing om het het wachtwoord te wijzigen zit er uiteraard niet bij. Vaak moet je bij KPN ongeveer het hele bedrijf omkeren om iemand in beweging te krijgen.

 

Op mijn nota heeft 5 jaar een verkeerde tenaamstelling gestaan. Daar heeft dit bedrijf 5 jaar overgedaan na vele telefoontjes, brieven, mails, bezoeken aan de winkel ten grondslag liggen. 

 

Dus ik hoop dat dit euvel redelijk snel kan worden opgelost.  


Heb helaas hetzelfde probleem. Gevraagd werd om wachtwoord te wijzigen hetgeen ik gedaan heb maar blijf nu op Spotify free staan. Op mijn KPN zie ik dat Spotify familie geactiveerd en gelijkend met mijn accountnummer KPNis maar krijg deze niet geactiveerd in Spotify. NB: Is er een hacker actief of iets dergelijks.  Alle hulp welkom om Spotify familie KPN weer met spotify te linken .


Hallo,  probleem inmiddels opgelost. Heb mailadres en wachtwoord volledig gewijzigd. en daarna terug naar oude mailadres met nieuw wachtwoord. Hierna wederom familie spotify.


Dank je Wil,

 

Wat heb je precies gedaan?


Heb na jaren ineens ook het probleem.  Ik heb niks veranderd of aangepast maar ineens geen premium meer. Als ik naar de pagina ga zoals hierboven beschreven dan staat er dat ik al primium heb.  


Net als Daph1979 is vandaag mijn premium opeens ook niet meer actief.

Het lijkt mij te komen doordat het abonnement loopt tot 14-01-2023 en de betaling van mijn factuur bij KPN nog verwerkt moet worden (factuurdatum 12-01-2023). Ik vind dit wel heel erg slecht van KPN. De service die jullie nu hebben geboden is onvoldoende, want de downgrade had voorkomen kunnen worden als jullie in jullie facturatiemoment ook rekening houden met weekenden dan zou alles gewoon normaal verwerkt kunnen zijn (5 werkdagen verloop aanhouden of 7 gewone dagen).

 

Ik krijg trouwens in mijn kpn account nu ineens niet te zien dat ik een spotify abonnement heb, maar het staat wel op mijn factuur.

 

Opnieuw activeren zoals in de 1e reactie te lezen was kon ik dus niet.


Bij een aantal mensen was Spotify Premium geactiveerd maar was het niet actief in het abonnement, voor die groep is Premium omgezet in Free. Ik weet niet of dat bij jullie het geval is, hebben jullie daarover al contact gehad met 0800-0402?

Op jullie profiel hier op het forum staan geen gegevens, daardoor kan ik niet met jullie meekijken.


Normaal post ik niet snel mijn ongenoegen over bepaalde zaken online, maar ik vind dit echt vervelend en kwalijk.

Het is KPN voor de derde keer gelukt dat mijn Spotify Premium account out of the blue is teruggezet naar de gratis versie! Yes, 3e keer inderdaad…

Ik ben meer geld p/m gaan betalen voor SERVICE (volgens de KPN adviseur) omdat mijn abonnement begin vh jaar is overgezet naar zakelijk en daar SLA‘s gelden. De afgelopen maanden stond het nieuwe abonnement er gewoon goed in en werkte alles (paar maanden geleden ingegaan). De vorige twee keer was er overigens geen administratieve wijziging.  

Nu bel ik met KPN en krijg ik via een onpersoonlijk keuzemenu continu afscheepacties die me niet verder helpen, waarna de lijn automatisch wordt verbroken. 

Vervolgens vind ik op de KPN website een KPN/Spotify formulier waarin ik moet aangeven wat er mis is, waarna er vervolgens na verzenden een geautomatiseerd dankwoord volgt dat er binnen 2 WEKEN iemand contact opneemt! WAT (is dit nu voor een „online/virtuele“ service)?!? Als particulier werd ik sneller geholpen en ik vind dat je dit geen service mag noemen op deze wijze. KPN; hier is echt werk aan de digitale winkel…Ik ga morgen wel naar een KPN shop om te kijken of daar de servicegerichtheid wel op niveau is. Ik ben echt verbaasd. 
 

Note: bovenstaande tips werken overigens niet bij mij, mijn nummer is ook plots verdwenen uit de KPN app en kan deze ook niet koppelen omdat het klantnummer en mobiele nummer niet zouden matchen volgens de app, wat in de praktijk wel zo is. 


Zakelijk en SLA klinkt als KPN EEN, als dit het geval is kan je altijd 0800-0403 bellen en tegen het bandje zeggen dat je een KPN EEN medewerker wilt spreken. Over het algemeen heb je dan binnen een minuut een collega aan de lijn. Ook hebben we een zakelijk forum waar je eventueel je vragen kwijt wilt. 
Mocht het inderdaad om KPN EEN gaan en je gaat naar een winkel is het advies om naar een KPN XL winkel te gaan. “Normale” winkels zijn voor particulieren of voor klanten met een kleinzakelijk abonnement. De particulieren winkels kunnen niet in de zakelijke systemen en je dan ook geen service aanbieden. 
 

Mocht KPN EEN je niet bekend klinken en heb je kleinzakelijk is het uiteraard goed mogelijk om naar een winkel te gaan, maar ook bellen en tegen het voice systeem melden dat je een medewerker wilt spreken zou je moeten doorverbinden naar een medewerker. 


Heb zojuist contact gehad met KPN. Spotify issues zijn bekend. Advies was eruit halen bij KPN en rechtstreeks afnemen bij Spotify. Geregeld inmiddels. Daarnaast klantnummer gekoppeld aan abo. Thank God for humans!