Skip to main content

Sinds de laatste update krijg ik weer regelmatig de melding dat er geen internetverbinding is op m'n tv streaming box.  Simpel “vernieuwen” lost het altijd direct op… Maar irritant. Het gebeurt vooral bij/na het sluiten van apps die wat langer open staan, en dan  teruggaan naar het hoofdscherm. Dit was in de beta-test periode ook een poos zo, maar daar halverwege opgelost.

Mijn streaming ox hangt op een ethernet kabel, Android versie 11

Tv+ Firmware 0.15.2

Tv+ app 1.91.4

Kunnen Julie dit weer fixen?

Zit er een DVS tussen?

Zo ja, haal die energie (volksmond stroom) vretende ondingen er snel tussen uit.

De DIW7022 werkt ook via WIFI.


Hoi @Luuk0001, dat is een rare melding. Op het moment dat je die melding krijgt, werken andere apparaten dan nog wel? Is het alleen op deze TV+ Box of speelt het op meer? De Box is met een kabel aangesloten dus, is dat met een directe kabel, is dat met DVS of via een Switch? Kan je er meer over vertellen zodat we mee kunnen denken?

Het is geen bekende bevinding, welke je op onderstaande link kunt lezen. Ook als er een update is die daar iets van verhelpt wordt die genoemd. Doordat dit er niet onder valt probeer ik het probleem eerst duidelijk te krijgen, mogelijk speelt er bij jou iets anders.