Skip to main content

sinds vorig weekend kan ik ineens geen live uitzendingen meer kijken bij viaplay op de tv app. heb mijn abonnement via kpn. van alles geprobeerd, tv uit/aan, modem/router uit/aan, laatste versie, updates, app er af en er op, opnieuw aanmelden, viaplay gebeld die weten het ook niet, account gerest etc. Al een F1 wedstrijd + Q verziekt door al het gedoe. Iemand een goed idee?

op mijn telefoon doet de app het wel…

(en nee ik zoek geen u-bocht via F1 tvpro, ik wil gewoon ontvangen waar ik voor betaal 😉)

dank!

Selecteer via het menu aan de linkerkant eerst sport. Staat daar niets?

Op dit moment, 21:55, is er alleen golf (v).

Nota bene 

F1 TV is gratis bij Viaplay. 


dan staat er idd sport en als je op kijk live klikt komt er slechts een viaplay logo in beeld. daar gaat het dus mis… 

F1 tv app is niet te downloaden op mijn tv, wel op de telefoon maar die heb ik al nodig om geluid van GPradio te streamen…

Wat heb ik aan een viaplay account als ik er geen live uitzendingen meer mee kan kijken, het heeft altijd gewoon gewerkt tot vorige week.

dank voor je reactie


Ik kreeg plaatje van golf onder live. Jij niet? Heb er niet op geklikt. 

Gebruik je een vpn voor het commentaar van Olav Mol tijdens de race. Ik krijg tijdens kwalificatie en race namelijk muziek op Grand Prix Radio. 

Overigens ben ik juist blij van Mol af te zijn maar dat terzijde. 

Ik zie golf en dat werkt momenteel hier. Zowel via het boxje van kpn DIW7022,  als ook via de app in mijn Samsung televisie. 

 


@barbara2024 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 


ha Joop, hier ook de DIW7022 kpntv + box, aangesloten draadloos, tv Sony Bravia 


ha Joop, hier ook de DIW7022 kpntv + box, aangesloten draadloos, tv Sony Bravia 

 

Kijk je ViaPlay via de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) of via de app op de Sony Bravia? 


via de app op sony bravia, zou via de box beter zijn denk je?


via de app op sony bravia, zou via de box beter zijn denk je?

 

Ik weet niet hoe oud de Sany Bravia is.

Als hij na 2016 is, zou dat in principe niets uit mogen maken. 


Ik ben dus niet de enige. Ik heb al 2 weken dat Viaplay de live uitzendingen van sport, als dit al bezig is,laat zien vanaf het eerste begin van de uitzending. Dit is overigens ook via de app op mijn smart tv. Gelukkig werkt het bij F1TV PRO wel goed.

Ik heb de app van de KPN+ box al eens verwijderd en er opnieuw opgezet,  maar geen verbetering. Zeer irritant. 


heel irritant Alfons! en viaplay reageert nauwelijks (ben al 2 weken bezig, chat, bellen, mail) en ook alles al geprobeerd. heb nu de viaplay app van mn tv afgegooid en alles verwijderd, en probeer nu via kpn startmenu, naar apps, en dan viaplay opnieuw activeren (en dus niet meer vanaf mn tv home menu), kan nu live volleybal zien… en hoop dat het straks bij de vt3 goed blijft…

wat een gedoe, en dat terwijl je overal fors voor betaalt!

sterkte!


Je kan  toch gewoon kiezen voor 'bekijk live'? Om er midden in te vallen. @Alfons , @barbara2024 

Nu bezig.

Wordt niet gedwongen 'vanaf het begin'.

Android-TV app in het kpn tv+ kastje. 

Verrek. Je komt toch aan het begin. Maar bolletje even doorschuiven en je bent toch live.


Juist @PeterG ,

Zo gaat het dus al enkele weken.  Maar bolletje even doorschuiven gaat wat lastiger als het op het scherm van de tv zit.😁


Hoe bedoel je dat @Alfons ?

Het moet juist op het scherm om het door te schuiven. Dat ging net heel makkelijk. 


Op een tablet of telefoon schuif je het makkelijk naar rechts. Via de app op je tv heb je de afstandsbediening nodig en die gaat niet snel. Als je dan 1 uur verder moet zijn kun je beter gelijk de batterijen van de ab vervangen.😁 Bij wijze van spreken. 


Ik was in enkele seconden een uur verder naar het live punt. 

Pijltje rechts op het kompas 😉. Ingedrukt houden. 


volgens mij val ik in herhaling: als ik op ‘bekijk live’ klik krijg ik een groot viaplay logo en verder NIETS!


Ook gecheckt. Ik deed er 22 seconden over. Maar goed, dit is natuurlijk niet hoe het moet zijn. En dat @barbara2024 niet verder komt bij Viaplay biedt niet veel hoop. Ik vermoed dat het probleem bij hun zit.


En wat als je op bekijk vanaf begin klikt @barbara2024 ?

En heb je ook de app al eens eerst verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd. (Moet je apparaat wel ingelogd staan op je Google account voor toegang tot Play Store. )


In de Play Store op de Sagemcom DIW7022 is de update voor de app beschikbaar!


sinds vorig weekend kan ik ineens geen live uitzendingen meer kijken bij viaplay op de tv app. heb mijn abonnement via kpn. van alles geprobeerd, tv uit/aan, modem/router uit/aan, laatste versie, updates, app er af en er op, opnieuw aanmelden, viaplay gebeld die weten het ook niet, account gerest etc. Al een F1 wedstrijd + Q verziekt door al het gedoe. Iemand een goed idee?

op mijn telefoon doet de app het wel…

(en nee ik zoek geen u-bocht via F1 tvpro, ik wil gewoon ontvangen waar ik voor betaal 😉)

dank!


Ik heb het idee dat het Viaplay probleem verholpen is.

 


Reageer