Skip to main content
Antwoord

Geldt de nieuwe videoland aanbieding van € 3,99 ook voor klanten die het al hebben?

• September 8, 2025
  • 4 reacties
  • 424 keer bekeken

Geldt de nieuwe KPN-aanbieding voor Videoland met reclame ook voor klanten die al een abonnement hebben?
Ik heb mijn Videoland-abonnement onlangs gekoppeld aan KPN. Sinds vorige week is er een nieuwe aanbieding bij KPN.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Retour van ontvanger 

Nee, dit soort aanbiedingen gelden nooit voor al lopende abonnementen. Maar alleen voor klanten die nu hun abonnement uitbreiden met Videoland. Overigens is die aanbieding alleen voor de eerste zes maanden.

bron :

https://www.kpn.com/entertainment/videoland

Kijk op 1 apparaat tegelijk

Onbeperkt series, films en programma’s kijken

Kijk op 1 apparaat tegelijk, op 1 adres

Met reclame

Geen download-to-go

Nu 6 maanden voor

€ 3,99/mnd

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 8, 2025

Hallo ​@Retour van ontvanger 

Nee, dit soort aanbiedingen gelden nooit voor al lopende abonnementen. Maar alleen voor klanten die nu hun abonnement uitbreiden met Videoland. Overigens is die aanbieding alleen voor de eerste zes maanden.

bron :

https://www.kpn.com/entertainment/videoland

Kijk op 1 apparaat tegelijk

Onbeperkt series, films en programma’s kijken

Kijk op 1 apparaat tegelijk, op 1 adres

Met reclame

Geen download-to-go

Nu 6 maanden voor

€ 3,99/mnd

• Nieuwkomer
  • September 9, 2025

Ik heb wel een Videoland abonnement maar nog niet gekoppeld aan kpn. Kan ik dan wel gebruik maken van de aanbieding? En zo ja hoe doe ik dat? Want toen ik op de link klikte liep het dood zeg maar 😬 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 10, 2025

Ik heb wel een Videoland abonnement maar nog niet gekoppeld aan kpn. Kan ik dan wel gebruik maken van de aanbieding? En zo ja hoe doe ik dat? Want toen ik op de link klikte liep het dood zeg maar 😬 

Eerst via Videoland je abonnement opzeggen.

En abonnement via KPN nemen op het moment dat het abonnement is beëindigd.

Je kan dan de gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken die je nu ook hebt.

Wel via KPN activeren.

Zie ook hier.

Zoals ​@Noordzee al aangeeft, is het wel de versie met reclame.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 11, 2025

Goedemorgen ​@Retour van ontvanger , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Het is inderdaad precies zoals ​@Noordzee al zegt en zodoende heb ik zijn antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'!

Hoop dat jij met deze informatie weet waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan ook vooral weten!