Skip to main content
Antwoord

Gezinsleden niet te koppelen in Spotify Family

• September 19, 2025
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Account omgezet naar Family.
Ingelogd op spotify.com.
via account gecontroleerd of er inderdaad family via kpn staat (wat dus het geval is).
Vervolgens gaat het mis bij gezinsleden uitnodigen. Op dit scherm zie ik de tekst over ‘gezinsleden uitnodigen’ en blijft de rest van het scherm ‘zwart’. Er kan er geen uitnodiging worden verstuurd. Wat te doen? Wie weet de oplossing? Google biedt geen oplossing. 

Beste antwoord door Nine206

Het is inmiddels gelukt. Het probleem zat 'm in het device. Zowel met een iPad als een MacBook kreeg ik het venster voor het uitnodigen van familieleden niet te zien. Met het Windows device wel.

Wellicht handig om dit als ‘waarschuwing’ in de instructie op te nemen.

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 22, 2025

Hi ​@Nine206, wat jammer dat het niet helemaal soepel verloopt met Spotify Family 😕
Zou je dit artikel eens goed willen doornemen? 

Hoe ver kom jij daar nu precies mee? Als het nog niet lukt, zou je dan eens een screenshot kunnen plaatsen hier, zodat we even met je mee kunnen kijken?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Het is inmiddels gelukt. Het probleem zat 'm in het device. Zowel met een iPad als een MacBook kreeg ik het venster voor het uitnodigen van familieleden niet te zien. Met het Windows device wel.

Wellicht handig om dit als ‘waarschuwing’ in de instructie op te nemen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 3, 2025

Heel fijn dat het gelukt is ​@Nine206!

Waarom het niet lukte via je Apple apparatuur is mij een raadsel, dit hoort ook gewoon goed te gaan. Heb je het wellicht op beide via Safari geprobeerd? Zo ja, dan kan het zijn dat er bijvoorbeeld ergens iets geblokkeerd werd door een bepaalde instelling in Safari. Mocht je weer tegen zoiets aanlopen, dan wil ik je aanraden om op dezelfde devices, dan even een andere browser te proberen om te testen of het daar wél mee lukt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2025

@Maja van KPN 

Verschillende browsers geprobeerd.

Geen idee wat het was, maar het werkt nu allemaal prima.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 8, 2025

En dat het nu wel werkt, dat is uiteraard het belangrijkste ​@Nine206 😊