Skip to main content

Ik had bij het oude abonnement een gratis spotify premium abonnement.

Op mijn huidige overzicht staat ook spotify premium € 0,00

Helaa krijg ik alleen maar spotify free, wat kan ik doen????

Ik had bij het oude abonnement ...

Dat klinkt als u dat abonnement nu niet meer heeft. Klopt dat? Heeft u het abonnement aangepast? Heeft u nu een Hussel abonnement? 


Mijn abonnement is alles in 1 standaard, Spotify Premium werkt niet (free uiteraard wel)


Mijn abonnement is alles in 1 standaard, Spotify Premium werkt niet (free uiteraard wel)

Dat abonnement heeft u nu nog steeds? U schrijft namelijk "Ik had". Dat klinkt als verleden tijd. Geschiedenis. 


Ik heb nog steeds dit abonnement. Als ik probeer aan te melden kan ik alleen de betaalde versie kiezen.


Hoi @Klaas Zwartbol, welkom bij ons op het forum. Als Spotify Premium bij jouw abonnement zit moet je het natuurlijk kunnen gebruiken. Dat je Free ziet staan bij Spotify klopt dan niet. Je zegt dat je het probeerde aan te melden, hoe deed je dat? Was dat via deze pagina, of ergens anders: kpn.com/spotifyactiveren?

Als het niet via die pagina was, zou je dat alsnog kunnen proberen?

 

Zie ook ons kennisbank artikel met meer informatie over Spotify:

 


Was inderdaad via die pagina. Dan kom ik na inloggen bij spotify. Voor kpn ....... activeren etc, en dan kan ik alleen de optie activeren voor €9,99/ mnd kiezen.

Contact gehad met Spotify en diverse malen met KPN. Helaas nog geen oplossing. Krijg alleen Free en KPN vertelde mij mijn mailadres dat voor premium is.


Het is voor mij ook nog niet duidelijk wat de situatie precies is, zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik met je meekijken.