Skip to main content

Ik heb op 13 mei een contract met jullie. Ik zou gratis viaplay krijgen. Maar tot de dag van vandaag heb ik nog geen viaplay

Ik heb in een contakt met jullie gratis viaplay. De stream werkt niet.

 

Groetjes monique

 

*Admin: Één topic aanmaken voor een vraag is voldoende. Tweede topic verplaats naar bestaand topic.


@Monique Deegens Kijk je Viaplay via de TV of via tablet/laptop/smartphone ?


Ik heb in een contakt met jullie gratis viaplay. De stream werkt niet.

 

Groetjes monique

 

“jullie”??

Op een forum helpen klanten elkaar.😉

 

Gratis?

Ben je begin dit jaar overgestapt.

Heb je wel een inlog voor ViaPlay aangemaakt?

Je moet inloggen op MIJNKPN.

Daarna kan je via deze link (sroll naar beneden en kies “ViaPlay activeren”) een inlog aanmaken.

 

P.S.

ViaPlay is geen zender, maar net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.

KPN tv decoder heeft hier geen app. voor.

Zie hier hoe je ViaPlay kunt kijken. 

Alleen op za. en zo. kan je F1 op kanaal 225 kijken (meer mag niet van ViaPlay). 


Hoi @Monique Deegens en welkom op het forum! Dat is gek. Staat Viaplay wel op je bestelbevestiging? Die heb je per mail ontvangen. Mocht hij daar op staan, dan geldt het volgende:

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail en daarna volgt er nog een aparte e-mail om een Viaplay account te activeren.

Het activeren van Viaplay kan op de pagina kpn.com/viaplayactiveren

  • Op deze pagina kan je inloggen met je eigen KPN ID.
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'.
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan.
  • Dan ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding!

Het is heel belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website. Zo wordt je als klant van KPN herkent en hoef je geen service ID's (1of 2) in te vullen.

Lukt het niet, check dan of je verbonden bent met je eigen KPN Internet verbinding. Wis cookies en de geschiedenis van je browser en/of probeer een andere internetbrowser of probeer het later opnieuw.

 

Mocht hij niet op de bevestiging staan, dan is Viaplay niet in je bestelling opgenomen en kun je hem alsnog (betaald) bestellen.