Skip to main content

Enige tijd geleden werd aangekondigd dat KPN klanten via de Ziggo Go app het eufa cup voetbal gratis konden bekijken. Ik heb een account aangemaakt maar kon de app op mijn mediabox niet vinden. De website zegt dat ik moet kijken naar door KPN aangeraden apps die mogelijkheid is er niet. Ik heb met de klantenservice gebeld maar die kon mij niet meer vertellen dat ik zou kunnen streamen maar ook dat werkt niet. Op mijn vraag of KPN deze app niet gewoon bij de andere apps kon zetten werd geantwoord dat dit misschien wel zou gebeuren als Ziggo daar toestemming voor gaf. Kortom, blij gemaakt met een dooie mus. Hoe gaat KPN dit oplossen?

Hallo @Frans op de Laak ,

Je hebt verschillende alternatieven. 

bron: 

https://www.kpn.com/beleef/blog/voetbal-kijken-bij-kpn.htm

Hoe kan ik Europees voetbal kijken bij KPN?

Je kan je gratis aanmelden voor Ziggo Sport Free. Daarmee kijk je vanaf augustus de Europese wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales. Gratis met de Ziggo GO app op je smart tv, smartphone, tablet of laptop.

Makkelijk voetbal kijken zonder over te stappen

Ook de komende seizoenen kan je bij KPN makkelijk voetbal kijken, zonder dat je hoeft over te stappen naar Ziggo. Als KPN-klant heb je namelijk gratis toegang tot alle Nederlandse clubs in Europa. En met het Ziggo Sport Totaal pakket bij KPN kan je ook alle andere wedstrijden live bekijken. Als echte voetballiefhebber zit je bij KPN dus goed.

Registreren voor het gratis voetbal kan hier: 

https://www.ziggogo.tv/nl/home

of 

https://www.ziggo.nl/uefa/aanmelden

Verder kan je eventueel de uitzendingen casten naar jouw tv toe met behulp van een Chromecast. 

Dank voor de reactie. Ik had al eerder een Ziggo Go account aangemaakt. Op mijn smartphone kan ik naar uefa voetbal kijken maar dat is een heel klein schermpje. Ik zou het fijn vinden als het ook op mijn tv kon. Naast alle apps die op mij tv (mediabox) staan mis ik de Ziggo app. Het downloaden van die app lukt mij niet. Het zou fijn zijn als KPN die erbij zou zetten.

Op mijn smartphone kan ik naar uefa voetbal kijken maar dat is een heel klein schermpje. Ik zou het fijn vinden als het ook op mijn tv kon. 

Zelf gebruik ik ook de app op mijn iPhone. Die stream ik dan naar mijn TV toe. Dat kan via een Chomecast.   

Nogmaals dank. Helaas heb ik (nog) geen chromecast. Misschien is dat wel de beste oplossing. Hopelijk gaat KPN toch spoedig de Ziggo app toevoegen.

Onlangs heb ik een vraag gesteld over de aanbieding van KPN om gratis Uefa voetbal van Ziggo op mijn TV te zien wat niet mogelijk bleek. Inmiddels heb ik in mijn email meer dan 8 reactirs ontvangen maar als ik op de link klik zie ik slechts een reactie. Daarnaast is de reactie goed bedoeld maar geeft geen oplossing voor het probleem. Dus nogmaals, als KPN de faciliteiten (Ziggo app) niet biedt zijn we blij gemaakt met een dooie mus.

Hallo @Frans op de Laak ,

Er staan meer reactie’s, maar wat jij wilt is met jouw ontvanger niet mogelijk. Je kunt een Chromecast gebruiken. Zie verder mijn antwoord in jouw eerdere topic: 

KPN heeft niemand hierover blij gemaakt met een dooie mus. Hoe je het allemaal wel voor elkaar krijgt, lees je in je eerder aangemaakte topic. 

@Frans op de Laak ik heb je topics even samengevoegd om het overzichtelijk te houden. Ik denk niet dat hier een nieuw topic voor nodig is.

Reageer