Skip to main content
Vraag

Haperend beeld bij Viaplay tijdens F1

• 23 maart 2025
  • 7 reacties
  • 68 keer bekeken

Het kijken naar F1 wordt is een ergernis. Ik heb al een aantal keren alles opnieuw opgestart. Niets helpt. Als ik via F1 Tv stream is het beeld perfect. Geen storingen. 

Als ik stream gaat get via WiFi. Graag een oplossing!

7 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17577 reacties
  • 23 maart 2025

Hallo ​@HenkStekelenburg 

Hoe kijk je naar Viaplay? Chromecast, KPN TV+ ontvanger of app op Smart TV?

Ik heb de hele wedstrijd incl. voorbeschouwing en nabeschouwing via Chromecast gekeken.
4 uur lang zonder één onderbreking van de Viaplay stream.

PeterG
Superuser
  • 61094 reacties
  • 23 maart 2025
HenkStekelenburg schreef:

Het kijken naar F1 wordt is een ergernis. Ik heb al een aantal keren alles opnieuw opgestart. Niets helpt. Als ik via F1 Tv stream is het beeld perfect. Geen storingen. 

Als ik stream gaat get via WiFi. Graag een oplossing!

Maar… waarom wil je dan überhaupt via Viaplay zelf streamen😯????? Bovendien zitten er reclameblokken in het live verslag.

Viaplay biedt nou juist óók F1 TV aan om het probleem met hun eigen streams te kunnen omzeilen. (aldus je gevraagde oplossing)

Nog een VOORDEEL van F1 TV… het beeld is mooier dan Viaplay zelf en het live verslag wordt niet onderbroken door reclame's !! 👍

Ja klopt, maar dan heb ik veen Nederlands  verslag

Ik kijk via KPN TV+ ontvanger

PeterG
Superuser
  • 61094 reacties
  • 23 maart 2025

Je kunt Valkenburg & Heemskerk ook op F1 TV aanzetten. Het is één van de 6 talen daar. Alleen beschikbaar bij de VT's, kwalificaties en races. 

Druk tijdens het spelen van de video twee keer op pijltje omlaag, dan naar rechts voor het symbool met de verticale streepjes. Druk op OK en kies Nederlands.

Ok, super bedankt! Ik ga het proberen.

PeterG
Superuser
  • 61094 reacties
  • 23 maart 2025

En? Al gelukt?

Bijvoorbeeld gewoon de hele race terugkijken. Dan kan het ook al. Wordt onthouden (cookie) voor volgende keer. 

Reageer