Ik heb heb een anon op HBO max afgesloten. Geactiveerd en gekoppekd aan KPN.
Echter, ik heb nergens een app en via kanaal 210 lukt het ook niet.
Volgens alle gegevens is het abonnement geactiveerd.
Wie weet wat te doen.
Ik heb heb een anon op HBO max afgesloten. Geactiveerd en gekoppekd aan KPN.
Echter, ik heb nergens een app en via kanaal 210 lukt het ook niet.
Volgens alle gegevens is het abonnement geactiveerd.
Wie weet wat te doen.
Mogelijk moet u dan via de playstore van uw TV+ box de app zelf installeren. Hoewel op de twee recentste ontvangers zou deze voorgeïnstalleerd moeten zijn.
Ik heb geen playstore op mijn TV.
Ik heb geen playstore op mijn TV.
Geen Playstore op de TV-Box, of geen Playstore op de tv zelf? In dat geval kunt u overstappen op TV+, of gebruik gaan maken van een Chromecast,
Helaas kan ik op mijn tv box ook geen playstore vinden
Wat is TV+??
Wat is TV+??
Dat is de nieuwste tv-ontvanger van KPN. Dit is eigenlijk een apparaat waarmee je, behalve tv kijken, ook heel makkelijk streamingsdiensten kan bekijken. HBO Max zit zelfs voorgeïnstalleerd volgens mij.
Er zijn twee abonnementsvormem: eentje met tv, en eentje met alleen streaming. Zonder tv kost iets van €3,50, met tv €12,50. Vaak kun je bij een overstap korting krijgen op je internetabonnement,
Welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen
Heb je wel of geen smart-tv waar je HBO op hebt staan of kunt installeren???
Jan, Ik heb geen smart tv (heb nog zo'n oude dikke ) Echter, die doet het prima met oa netflix en videoland. Mijn tv decoder is Arris VIP2952 V2
Hallo
Succes.
Jan, Ik heb geen smart tv (heb nog zo'n oude dikke ) Echter, die doet het prima met oa netflix en videoland. Mijn tv decoder is Arris VIP2952 V2
De HBO Max app is volgens de informatie pagina beschikbaar vanaf de vip5202 en al wordt deze niet genoemd de nieuwe TV+ ontvanger.
U heeft twee opties uw abonnement veranderen zodat u de meest recente box krijgt, of als de TV een vrije HDMI ingang heeft een chromecast met Googletv aanschaffen.
Mijn tv heeft geen HDMI aansluiting, en de nieuwe TV+box blijkbaar ook geen scart….. pffffff wat een ellende
Er is nog een mogelijkheid kijken via een PC of laptop via deze link of een kleiner scherm als u een tablet heeft en daar de app op installeren.
Anders zult u toch moeten investeren in een nieuwere TV, of het HBO Max abonnement stoppen.
Het is gelukt. Ik heb een mijn oude abonnement verlengd en kreeg daardoor nw tv boxen. Met een adapter heb ik de HDMI via scart kunnen aansluiten.
Het is gelukt. Ik heb een mijn oude abonnement verlengd en kreeg daardoor nw tv boxen. Met een adapter heb ik de HDMI via scart kunnen aansluiten.
Het is zo mischien niet de beste beeldervaring, in ieder geval voordeliger dan meteen een nieuwe TV.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.