Skip to main content

Hallo, 

Bij mij precies hetzelfde.

Aangemeld bij kpn hbomax.

Alle mails gekregen dat ik geabonneerd  ben, maar de qr code werkt niet en ook de link uit de mail werkt niet.

Wat kan ik nog meer doen?

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Krijg dus steeds 403 Errol met n heel verhaal


KPN is alleen maar een tussenpersoon voor de facturatie.

Alles gaat verder via HBO.

 

Activeren moet je wel via KPN doen.

Zie hier om hem te activeren.

(zelf open ik altijd eerst MIJNKPN en op een 2de scherm de KPN activatie).

Als je bent doorgelinkt naar de HBO site, kan je een mail adres invullen en een uniek wachtwoord.

Daarna zou hij moeten werken.

 


Bij mij ook problemen. Ik krijg de volgende melding:

Cannot GET /shop-inloggen/meerdere-producten.htm. Wat ik ook probeer, het lukt me niet om HBO te activeren binnen KPN of te koppelen aan KPN.KPN kan wel zeggen dat het slechts een tussenpersoon is. Men dient wel te zorgen dat het werkt zoals men verteld in alle mooie berichten. Hoe nu verder? Vannacht loopt de aanbieding af.

Bij mij ook problemen. Ik krijg de volgende melding:

Cannot GET /shop-inloggen/meerdere-producten.htm. Wat ik ook probeer, het lukt me niet om HBO te activeren binnen KPN of te koppelen aan KPN.KPN kan wel zeggen dat het slechts een tussenpersoon is. Men dient wel te zorgen dat het werkt zoals men verteld in alle mooie berichten. Hoe nu verder? Vannacht loopt de aanbieding af.

Inmiddels via https://ga.kpn/extra-dienst wel gelukt. Dank voor de hulp KPN telefoonservice.

 


Top dat het toch is gelukt @ReijerWT, en bedankt dat je het nog even laat weten!