Skip to main content

Heb me inmiddels vandaag via mijn KPN 3X aangemeld voor HBO Max, nieuwe maandbedrag krijg ik gelijk in de mail. Maar geen activatiecode, ga ik via KPN.com activeren. Krijg ik deze melding: Er zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden. Gaarne hulp?

Beste @Mosterhamn85, wat jammer om te lezen dat dat niet naar wens verloopt! In principe werkt het activeren van HBO zoals uitgelegd in dit topic:

Ik begrijp uit jouw bericht dat dit niet werkt. Heb je het inmiddels wel voor mekaar gekregen? Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat het dan weten. Vul je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en ik kijk graag met je mee. 


beste Marcia,

het HBO streamen is inmiddels geactiveerd door een medewerker van KPN en werkt nu naar behoren. Bedankt voor je berichtje!

groet, Ton