Skip to main content
Beantwoord

HBO Max activeren lukt niet, wat gaat er fout?

• April 1, 2026
  • 3 reacties
  • 6 keer bekeken

Ik heb gisteren HBO max streaming toegevoegd, emails ontvangen, link gevolgd. Op het aanmeldscherm van HBO max vul ik mijn email adres in, dan zie ik heel even een scherm waarmee ik (denk ik) mijn wachtwoord moet aanmaken, maar binnen een paar tienden van seconden komt er een scherm dat het even niet lukt en dat ik het later nog eens moet proberen. Dat heb ik meerdere keren gedaan, ook op een andere laptop en ook op een ipad, en alle gevallen gebeurt exact hetzelfde. Vanmorgen geen verbetering. Doe ik iets fout, is er een probleem bij HBO max, of in de communicatie tussen KPN en HBO?

Beste antwoord door chrisvanswaay

Dank voor je antwoord. Ik zag rechts van dit bericht nog een paar verwante meldingen staan, en toen ik daar even bij keek was er een waar iemand succes had met een andere browser. Daar had ik niet aan gedacht. Nu met Edge geprobeerd en het werkt in een keer. Blijkbaar werkt zo'n site als HBO max niet goed met alle browsers, wellicht omdat ik op mijn normale browser ook een reclame en popup onderdrukker heb (die het erg goed doet). Terugkijkend denk ik dat het daardoor is gekomen.

Probleem opgelost, en wellicht goed te onthouden voor toekomstige problemen.

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@chrisvanswaay, welkom op de KPN Community. Ik heb even gezocht en kan niet direct een storing vinden in deze richting. Hoe staat het er nu voor? Volg je de stappen beschreven op de site van KPN? 

Je zou het ook nog eens via een ander apparaat/browser kunnen proberen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 2, 2026

Dank voor je antwoord. Ik zag rechts van dit bericht nog een paar verwante meldingen staan, en toen ik daar even bij keek was er een waar iemand succes had met een andere browser. Daar had ik niet aan gedacht. Nu met Edge geprobeerd en het werkt in een keer. Blijkbaar werkt zo'n site als HBO max niet goed met alle browsers, wellicht omdat ik op mijn normale browser ook een reclame en popup onderdrukker heb (die het erg goed doet). Terugkijkend denk ik dat het daardoor is gekomen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Fijn dat het toch gelukt is! En bedankt voor het delen van de door jouw gevonden oplossing! Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!