Skip to main content

Ik heb HBO Max bij mijn mobiele abonnement aangezet en kreeg al snel de bevestigingsmail van KPN dat de dienst is toegevoegd aan mijn abonnement. Ook de mail om dan vervolgens HBO Max te activeren heb ik ontvangen. Alleen wanneer ik dan op de blauwe knop klik om HBO max te activeren kom ik op een pagina van KPN waarin wordt aangegeven dat er geen abonnementen zijn die geactiveerd moeten worden. Ik kom niet verder. Wat gaat er niet goed? 

 

Aanvulling: ik probeer het activeren op mijn telefoon via het mobiele abonnement, heb de WiFi dus uitstaan. Ook al eerder ingelogd met MijnKPN en dan op activeren geklikt, lukt ook niet. 


Beste @Jen83, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet lukt! Op het forum heb je vooral contact met andere klanten en kan het even duren voordat een moderator aan je topic toe komt. In dit soort gevallen is het doorgaans sneller om even te bellen met de klantenservice via 0800-0402. Dat gezegd hebbende: werkt het inmiddels al? Je ziet het wel staan in MijnKPN? De stappen die je neemt zijn wel juist, als ik ons topic over HBO Max zo doorlees:

 

HBO Max activeren bij KPN

Als je HBO Max hebt besteld, wordt het toegevoegd als Entertainmentoptie bij jouw abonnement. Je ontvangt een aparte e-mail om het te activeren. Je volgt dan deze stappen:

  • Ga naar kpn.com/hbomaxactiveren
  • Klik op activeren en log in met je KPN ID
  • Activeer HBO Max bij KPN en volg de stappen om een account te maken

@Jen83 

Probeer het eens als je WIFI wel aanstaat?

Misschien kijkt hij of je wel op het KPN netwerk zit.

 

Of probeer het via de computer (laptop of desktop) op je thuisnetwerk. 

 

Wat ik altijd doe is:

Ik log eerst in op MIJNKPN.

Daarna open ik een 2de tabblad en daar klik ik op activeren (in dit geval HBO Max, zie link boven)

Daarna ga je automatisch naar de HBO max site, waar je een gebruikersnaam en wachtwoord (uniek wachtwoord s.v.p.) moet aanmaken.

En dat ging elke perfect moet ik zeggen.

 

Ik ben heel erg benieuwd of het ook bij jou gaat lukken.

Succes.😉


Bedankt voor de reacties!

Ik heb gebeld en degene aan de lijn kwam er ook niet uit. Hij heeft HBO van mijn mobiele abonnement gehaald en op het thuisabonnement van m’n man gezet. Dat lukte wel.Â