Skip to main content
Beantwoord

HBO Max app blijft laden op de TV+ box

  • 7 August 2024
  • 6 reacties
  • 136 keer bekeken

Onlangs heb ik mijn abonnement vernieuwd (rechtstreeks) bij HBO Max. Voor het gemak wilde ik de app op de TV+ box aanmelden. Helaas kom ik niet verder dan het laadscherm van de app (zie afbeelding). Kortom, de app werkt voor mij niet. 

Wat ik heb geprobeerd:

Laatste firmware op de TV+ Box geïnstalleerd;

Oude HBO app (paars) verwijderd;

Nieuwe HBO app (blauwe) verwijderd en opnieuw (via Play Store) geïnstalleerd.

Overige streaming apps (Netflix, Prime, Disney) werken zonder problemen. 

De TV+ Box is bekabeld (via Netgear GS105E switch) aangesloten.

Iemand die de gouden tip heeft om deze app werkend te krijgen?

 

 

Wat een vreemd probleem, @SiessieB. Wat je zou kunnen proberen is de TV+ Box een volledige reset geven. De HBO app is een van de apps die we bij de installatie aanbieden voor voorinstalleren. Als je de TV+ Box een volledige reset geeft, en dan daarvoor kiest verwacht ik dat je daarna een werkende app hebt.

Een reset naar de fabrieksinstellingen wist bijna alles. Je hoeft de Box niet opnieuw aan te melden bij je abonnement, en je opnames worden ook gewoon bewaard. Maar alle overige zaken (wifinetwerk, apps installeren, inloggen op apps, instellingen die je veranderd hebt) zul je opnieuw moeten doen.

Hoe je reset lees je hier:

 


Bedankt, dat was de oplossing!

 


Oh, wacht. 

Mijn tweede TV+ box geeft na een fabrieksreset hetzelfde probleem. Heel vreemd. 

Ik ga nog eens een herinstallatie proberen aan dezelfde kabelverbinding als de eerste. 

Wordt vervolgd 


Hoe is het nu, @SiessieB, doet de app het inmiddels weer zoals zou moeten?


Hoe is het nu, @SiessieB, doet de app het inmiddels weer zoals zou moeten?

Ik heb de TV+ box gewisseld met elkaar en daardoor werkte de tweede box ook ineens. Heel vaag probleem, maar opgelost. Op mijn Android TV werkte HBO ook ineens (zonder reset), want daar had ik hetzelfde probleem. 

Ik kan niet beredeneren wat nu de oorzaak was, maar op alle apparaten nu de HBO werkend. 

Nogmaals dank. 


Hele gekke situatie, maar fijn dat het overal weer werkt!


Reageer