Skip to main content

HBO Max is vanaf oktober 2022 beschikbaar bij KPN! Met HBO Max kijk je met het hele gezin naar de nieuwste films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je HBO Max pas aanvragen nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling. 

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

Heb je vragen over het gebruik of activeren van HBO Max? Of wil je er meer over weten? Lees dan onderstaand artikel door.

Voor individuele vragen of hulp kan je een eigen topic voor je vraag aanmaken. Vermeld daar in alle belangrijke informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community! 

 

Kan je het abonnement na de 3 maanden ook definitief stopzetten of zit je vast aan een jaar? En als je na de 3 maanden via HBO de actie voor 60,-  per jaar wilt afsluiten, is dat dan ook mogelijk? 

U bedoeld het reguliere jaar abonnement

Dat is zeker mogelijk het verschil is wie de factuur stuurt. Het hangt er verder vanaf of u al gebruikt maakt van de entertainment korting anders kunt u net zo goed meteen bij HBO het abonnement afsluiten. 

Als we van 12 maanden uitgaan kost HBO via KPN € 71,50 dit is 9 maanden keer € 7,99 na die 12 maanden is het € 95,88 voor de volgende 12 maanden.

Dat is 11 euro tot 35 euro duurder dan een  jaar abonnement bij HBO als je deze in één keer voldoet.

Wie regelmatig wil wisselen van streamdienst kan natuurlijk beter geen jaarabonnement nemen. HBO via KPN is net als de andere streamdiensten eigenlijk enkel intressant voor de klanten die nog geen gebruik maken van de entertainment korting. Die korting gaat van het totaal bedrag af dus feitelijk betalen we voor elke streamdienst de volle prijs.


Net een aanbieding voor 3 mnd gratis HBO gekregen, mail zag er heel echt uit. ik reageer nooit op dit soort dingen. Op de link geklikt en idd door verwezen naar de kpn site , mijn. inlog. uiteraard ingelogd en zo als al een beetje verwacht maar. niet gehoopt, konden mijn gegevens uiteraard niet gevonden worden. dus 

  1. was dit een fishing maitje waar ik met 2 benen in gestonken ben.
  2. of is dit weer een gevalletje we houden je een worst voor van KPN maar het lukt niet.

groetjes,

natas.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Ha @HEEL MOE hiervab, welkom! Het klopt helemaal! Je kunt via MijnKPN de korting aanzetten 🙂. Let er wel op dat je het zenderpakket dan ook zelf weer uitzet (óf aan laat staan als je er tevreden mee bent natuurlijk😎). Veel plezier ervan!


wat ik ook probeer en hoe vaak ook : als ik het gratis  HBOpakket wil toevoegen krijg ik telkens na inloggen : 

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

 

oplossing gevraagd.


Admin: bericht verplaatst naar algemeen HBO Max topic


Ik heb bij de start van HBO max gebruik gemaakt van hun vroeg boek aanbieding om voor 50% tegen het normale tarief een abonnement af te sluiten zolang ik lid blijf.
Momenteel gebruik ik dan ook de afstandbediening van de TV om HBO max te kijken.


Wat gebeurd er als ik de HBO max app aanzet in de KPN module?
Heb ik dan ineens twee abonnementen en betaal ik dan 150%? Daar heb ik geen trek in.
KPN moet toch op de hoogte zijn van de korting die indertijd door HBO max is gegeven tijdens de introductie.
Waarom wordt daar niets over geschreven?

 

Uiteraard vind ik het prettig nog maar 1 afstandsbediening te hoeven gebruiken maar daar ga ik mijn korting van 50% niet voor opgeven.

Admin: bericht verplaatst naar algemeen HBO Max topic


Ik heb hetzelfde probleem, had dit probleem ook al eerder met een andere aanbieding uit de mail.
Enige oorzaak die ik kan bedenken is dat het systeem vastloopt op het feit dat een eerdere vaste tv/internet aansluiting nog steeds in mijn KPN account staat (ook is alle achterliggende data voor die aansluiting leeg/niet actief).

 

Ik ben ook op zoek naar een oplossing.


dankuwel Jakob, ik zal eens extra in mijn account kijken


via entertainmentwijziging in mijn account HBO aangezet. Bevestiging gekregen.

Lukt dus niet vanuit de email.

 

dank voor de reacties op dit forum


@JosV31 als jij via KPN HBO Max neemt, dan vervalt inderdaad de korting. Dus in jouw geval zou ik het zo laten zoals het is. 

@GradusW fijn dat het gelukt is om handmatig in te loggen via MijnKPN. Is dat voor jou ook een optie, @Jakob_? Dat je via MijnKPN zelf inlogt en het pakket dan aanzet?


@Marcia_ 

Heel vreemd dat je de app van HBO max alleen via je account kunt activeren zoals @GradusW  heeft gedaan in plaats dat die gewoon standaard tussen je apps staat zoals in de mail gesuggereerd wordt.

Ik ben persoonlijk van mening dat HBO max een standaard app is die vrij instelbaar moet zijn.
Niet erg slim van KPN moet ik zeggen en al helemaal niet klant vriendelijk.


Blijkbaar krijg je dergelijke apps dus alleen beschikbaar als KPN er wat aan kan verdienen. Wel raar trouwens als je kijkt naar al die andere apps die wel beschikbaar zijn en waar je zelf je gegevens in moet voeren zoals bij Youtoube en dergelijke.

 


@JosV31 de app is wel vrij instelbaar, het gaat erom dat het HBO Max account aan je KPN account wordt gekoppeld anders kan KPN de factuur niet sturen. Dat is de insteek van dit topic, dat staat volledig buiten de app zelf die zul je zelf moeten installeren. Of bij een smart tv van bijvoorbeeld LG is deze mogelijk al meteen zichtbaar.

 

KPN heeft die app helemaal nog niet op hun Mediaboxen. 

In jouw geval en ook voor mij heeft deze mogelijkheid van betalen via de KPN factuur geen nut. Pas als de app daadwerkelijk beschikbaar komt kunnen wij met onze bestaande account inloggen. Tegen die tijd zal er wel een nieuwe app zijn met de gecombineerde diensten van HBO en Discovery, wat dan waarschijnlijk WarnermediaDiscovery zal gaan heten.


Ik heb een Philips tv type 58PUS7505/12 en kan de app HBO-max niet vinden.

Toch erg onzorgvuldig als je zo'n streaming aanbiedt en geen app beschikbaar het.

Via de tablet kijken ga ik niet doe. 

 


Ik heb een Philips tv type 58PUS7505/12 en kan de app HBO-max niet vinden.

Toch erg onzorgvuldig als je zo'n streaming aanbiedt en geen app beschikbaar het.

Via de tablet kijken ga ik niet doe. 

 

Deze app zal ontbreken om twee redenen deze TV is oorspronkelijk niet voor de Nederlandse markt bedoeld. En blijkbaar heeft dit model geen AndroidTV als besturingssysteem. Voor Saphi wat het smart systeem is van dit model ontbreken wel meer apps.

 

Wat betreft het ontbreken van de HBO Max app op.deze TV zult u zich tot WarnermediaDiscovery moeten richten.


Ik heb een Philips tv type 58PUS7505/12 en kan de app HBO-max niet vinden.

Toch erg onzorgvuldig als je zo'n streaming aanbiedt en geen app beschikbaar het.

Via de tablet kijken ga ik niet doe. 

 

Deze app zal ontbreken om twee redenen deze TV is oorspronkelijk niet voor de Nederlandse markt bedoeld. En blijkbaar heeft dit model geen AndroidTV als besturingssysteem. Voor Saphi wat het smart systeem is van dit model ontbreken wel meer apps.

 

Wat betreft het ontbreken van de HBO Max app op.deze TV zult u zich tot WarnermediaDiscovery moeten richten.

@TheaL  Een andere en goedkopere oplossing is een Chromecast, dan kan er vanaf de tablet gecast worden op de televisie. 


Wanneer is HBO max op de tv ontvanger beschikbaar. De monteur gaf aan half november 2022? Nog niet kunnen ontdekken?


Goedemorgen allemaal!

Per vandaag is de HBO Max app beschikbaar op de 5202 ontvanger van KPN. Je vindt de app in het apps menu, en via kanaal 210.

Ook is HBO per vandaag via de tv ontvanger te bestellen.

 

Om dit te vieren is de actie voor drie maanden gratis HBO Max verlengd. Dit is nu te bestellen tot 1 december. Dit kan via de tv ontvanger, of via je MijnKPN.


Om dit te vieren is de actie voor drie maanden gratis HBO Max verlengd. Dit is nu te bestellen tot 1 december. Dit kan via de tv ontvanger, of via je MijnKPN.

@Erik_ Misschien even bij vertellen dat deze actie alleen geld voor mensen die een '’Hussel'’ abonnement hebben en niet voor de mensen die een ouder '’Alles in 1'’ plan hebben. 😉


Hadden we er ook niet bijstaan, maar geen slecht idee om dat te verduidelijken.


Goedemorgen allemaal!

Per vandaag is de HBO Max app beschikbaar op de 5202 ontvanger van KPN. Je vindt de app in het apps menu, en via kanaal 210.

Ook is HBO per vandaag via de tv ontvanger te bestellen.

 

Om dit te vieren is de actie voor drie maanden gratis HBO Max verlengd. Dit is nu te bestellen tot 1 december. Dit kan via de tv ontvanger, of via je MijnKPN.

@Erik_ alleen voor de 5202??? Ik begrijp hieruit dat de HMB2260 en de 2952 buiten de boot vallen?? 🤔


Dat klopt, Dennis. We willen dat jullie de best mogelijke ervaring hebben met de app en hebben er daarom voor gekozen dit alleen op de 5202 aan te bieden. Als je die niet hebt, dan kan je HBO Max alsnog kijken via:

  • Smart tv (Samsung, LG of Android TV)
  • Chromecast of Apple TV
  • Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)
  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

Ik probeer HBO max te activeren (wij zijn vaak in Duitsland), maar dan krijg ik een Turkse melding (??) die ik vertaal met Google translate en dan blijkt dat wij buiten het service gebied zitten en het daarom niet werkt……. Klopt dit? Kan ik daar wat aan doen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Dat klopt, Dennis. We willen dat jullie de best mogelijke ervaring hebben met de app en hebben er daarom voor gekozen dit alleen op de 5202 aan te bieden. Als je die niet hebt, dan kan je HBO Max alsnog kijken via:

  • Smart tv (Samsung, LG of Android TV)
  • Chromecast of Apple TV
  • Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)
  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

@Marcia_ ik heb alleen de 5202 (4 maal) dus ik zit goed. 


Als ik het goed begrijp staat de app van HBO Max op de Arris VIP 5202

 

Betekend dit dat je de Arris VIP 5202 kan krijgen als je abonnee van HBO Max via KPN bent? 


Als ik het goed begrijp staat de app van HBO Max op de Arris VIP 5202

 

Betekend dit dat je de Arris VIP 5202 kan krijgen als je abonnee van HBO Max via KPN bent? 

Nee, dan kun je het ook op een andere manier kijken: 

Dat klopt, Dennis. We willen dat jullie de best mogelijke ervaring hebben met de app en hebben er daarom voor gekozen dit alleen op de 5202 aan te bieden. Als je die niet hebt, dan kan je HBO Max alsnog kijken via:

  • Smart tv (Samsung, LG of Android TV)
  • Chromecast of Apple TV
  • Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)
  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

Marcia heeft het nog gezegd. 😉


Als ik het goed begrijp staat de app van HBO Max op de Arris VIP 5202

 

Betekend dit dat je de Arris VIP 5202 kan krijgen als je abonnee van HBO Max via KPN bent? 

Nee, dan kun je het ook op een andere manier kijken: 

 

Je ik wel en vele anderen ook.

Maar er zijn mensen die het niet op een andere manier kan kijken.

Want velen kunnen bijvoorbeeld niet met een Cromecast overweg.

Aan die mensen denk ik.

 

Ik kan HBO max via de LG OLED perfect zien en zelfs in 4K😉

Zoals je weet, geef ik de voorkeur aan de app's op de Smart tv.😉