Skip to main content
Beantwoord

HBO Max combivoordeel activeren melding dat er geen acties meer zijn

• March 15, 2025
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Onlangs heb ik als combi voordeel HBO Max gekozen als gratis optie.

Bij het proberen te activeren staat dat er geen acties meer zijn maar bij het openen van de HBO app moet ik alsnog een abonnement afsluiten om te kijken.

Heb ook geen email gekregen na het kiezen van het pakket.

Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Weusjke, welkom op onze community! Ik zie dat Michel al goed meedenkt. Kom je er een beetje uit?

We hebben hier een handig artikel over geschreven!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Weusjke 

Welkom op de community van KPN.

Check eerst even binnen Mijn KPN Account (PC of Laptop) of via de Mijn KPN App of de aanvraag wel goed is doorgekomen bij KPN, en ook of HBO Max als keuzevoordeel wordt vermeld bij je huidige producten.

Want je krijgt namelijk bij elke wijziging een bevestiging per mail, ook als je iets veranderd bij je combivoordelen.

Staat HBO Max (als keuzevoordeel) niet in het rijtje van huidige producten binnen jouw Mijn KPN Account, dan is de aanvraag dus niet gelukt, en zou je het dus opnieuw moeten aanvragen.

Krijg je geen activatie link om HBO Max te kunnen activeren, dan kan dat alsnog via de volgende pagina (klik op de link):  Activeer HBO Max

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2025

Hoi ​@Weusjke, welkom op onze community! Ik zie dat Michel al goed meedenkt. Kom je er een beetje uit?

We hebben hier een handig artikel over geschreven!

Â