Skip to main content
Vraag

HBO Max in combinatie met Sonos AMP

• January 17, 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Ter info voor degenen die dezelfde configuratie hebben: ik gebruik de 4k TV box met daarop de HBO Max app, icm een Samsung smart TV en luister via een Sonos AMP met daarachter 2 speakers + subwoofer. Als ik de HBO Max app start, hoor ik wel de welkomsttune, maar bij het afspelen van content hoor ik niets. Oorzaak: Sonos ondersteunt het geluidsformaat niet (maakt niet uit welke instelling ik op de KPN box gebruik). Het is dus een Sonos-issue, maar het kostte mij samen met technicus van KPN wat moeite (‘trial and error-methode’) voordat we daar achter kwamen. Een oplossing heb ik nog niet (behalve op mijn andere (Samsung-) TV kijken en luisteren via de TV-speakers 😒).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat je deze tip met de community wilt delen, ​@Kijkbuisie! Mocht je een oplossing vinden, laat het dan ook weten! Daar help je namelijk ook weer veel klanten mee.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • January 20, 2025

Misschien kun je deze vraag eens stellen op het Sonos forum, daar is vast een oplossing voor.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2025

Dat denk ik niet want als Sonos het niet ondersteunt, dan is daar geen oplossing voor anders dan die ondersteuning realiseren. Maar ik heb een bericht op het forum gepost, dank voor de suggestie.