Skip to main content
Vraag

HBO Max werkt niet meer op tv-ontvanger sinds 25 september – app niet beschikbaar in dit land

• September 26, 2026
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Vanaf gisteren, 25-09, werkt de HBO Max app niet meer via de ontvangers. Er staat update, en dan in de store dat deze niet beschikbaar is in dit land? Hoe krijg je de app weer aan de praat, want kan deze nu niet via deze manier aan de praat krijgen. Dank

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 26, 2026

Heeft, waarschijnlijk, te maken met een instelling van je Google account. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2026

Geen idee, heb volgens mij niet eens een account. Gekoppeld aan de ITV en werkt out of the box. Waar kan ik dat zien ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 26, 2026

Tandwiel - apparaat 

Account en profielen 

Als je geen Google account hebt op de box zou het inderdaad zo moeten werken. Dan is het 'beheer' volledig kpn.

Misschien dat er da  wat aan kpn kant te vinden is. Dat zal een moderator naar de tv afdeling moeten doorspelen. Een moderator komt hier nog.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2026

Ik werk met de KPN iTV Box, dus moet sowieso daar aan liggen ben ik bang :( wat het kan zijn. Zoeken we dus uit. Dank voor de reacties 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 26, 2026

Daar zou ik sowieso de apps niet van gebruiken. Als ze in m'n smart-tv zitten gebruik ik die. Heb een smart-tv niet om 'm alleen als scherm te gebruiken.