Skip to main content

Ik kan de nieuwe HBO app niet installeren want dan staat er “kan je niet kijken in jouw land”, ik woon in Nederland en kan op mijn laptop wel kijken. Heel irritant! Hoe kan ik contact met iemand hierover krijgen?

Wil je deze installeren op een Android-TV apparaat?

Mogelijk is je Google account niet ingesteld op Nederland. Dan gaat het ook niet met de Google Play Store. Die landinstelling kun je vinden als je inlogt op google via je laptop.


Ik had eerst ook HBO dus dat kan het niet zijn.. Ik zie ook niet bij instellingen waar ik dit zou kunnen veranderen


Ik had eerst ook HBO dus dat kan het niet zijn..

Dan hoef je de app toch ook niet opnieuw te installeren. Die staat er dan al op. 

Of krijg je die melding met of bij inloggen óp de app op je Android-TV apparaat?


Heb je de blauwe of de paarse?

 

De paarse is de oude en die werkt niet meer.

Die kan je het beste weghalen.

 

Als je de blauwe hebt, zou het moeten lukken.

Anders moet je die eest downloaden. 


Welkom op de community @Roosz. Waar probeer je de app precies op te installeren? Peter vroeg dat ook, maar daar had je nog geen antwoord op gegeven zo te zien. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.


Reageer