Skip to main content
Beantwoord

HBO zit in mijn abonnement maar ik kan het niet openen

• June 12, 2026
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo,

Mijn HBO Max‑abonnement staat wel in MijnKPN → Producten, maar ik kan het niet openen en er staat geen knop om het uit te zetten of te wijzigen. Willen jullie HBO Max handmatig verwijderen uit mijn abonnement? Het staat bij mij als een niet‑wijzigbare dienst.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@klaas touber ,

Je geeft aan dat je HBO Max niet kunt opzeggen via Mijn KPN. Dat zou na minimaal één maand gewoon mogelijk moeten zijn.

Je kunt de opzegging dan ook regelen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Mogelijk heb je HBO Max nu als keuzevoordeel? Dan kun je dit voordeel na minimaal een maand veranderen voor een ander voordeel.

Hoe wijzig ik mijn keuzevoordeel?

Jouw keuzevoordeel kies je in jouw Combivoordelen overzicht in MijnKPN. Dat doe je zo:

1. Log in in MijnKPN en ga naar je ‘Profiel’
  2. Klik op 'Jouw Combivoordeel op een rij'
  3. Kies hier jouw keuzevoordeel

bron:

Maar dan moet je daarna nog steeds HBO Max opzeggen.

6 reacties

• June 12, 2026

Beste ​@klaas touber binnen de tv- decoder kun je het zelf stopzetten nadat je minimaal 1 maand abonnee van HBO max bent gewest, eerder niet.

• Auteur
  • Topper
  • June 12, 2026

“Dank voor je reactie. Ik heb geen tegel en geen wijzigknop, dus dit lijkt een niet‑wijzigbare dienst. Kan een KPN‑moderator dit handmatig verwijderen?”

• Auteur
  • Topper
  • June 12, 2026

“HBO Max staat als niet‑wijzigbare dienst in mijn Producten. Ik kan het niet openen of verwijderen. Hierdoor kan ik geen HBO‑account aanmaken en geen Sport‑add‑on nemen. Willen jullie HBO Max handmatig verwijderen uit mijn abonnement?”

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 13, 2026

Hallo ​@klaas touber ,

Je geeft aan dat je HBO Max niet kunt opzeggen via Mijn KPN. Dat zou na minimaal één maand gewoon mogelijk moeten zijn.

Je kunt de opzegging dan ook regelen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Mogelijk heb je HBO Max nu als keuzevoordeel? Dan kun je dit voordeel na minimaal een maand veranderen voor een ander voordeel.

Hoe wijzig ik mijn keuzevoordeel?

Jouw keuzevoordeel kies je in jouw Combivoordelen overzicht in MijnKPN. Dat doe je zo:

1. Log in in MijnKPN en ga naar je ‘Profiel’
  2. Klik op 'Jouw Combivoordeel op een rij'
  3. Kies hier jouw keuzevoordeel

bron:

Maar dan moet je daarna nog steeds HBO Max opzeggen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 16, 2026

@klaas touber 

Heb je de opzegging al geregeld via MijnKPN of via de klantenservice?

• Auteur
  • Topper
  • June 18, 2026

Iedereen bedankt voor reacties het is inmiddels opgelost